• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • KMW

För övrigt så har jag varit AVSTÄNGD från fl i ett dygn. Det var nån mupp gjorde en riktig skitkommentar i en tråd, bara för att jävlas, och sen dök han upp med samma attityd i en annan tråd och då frågade jag om han tyckte att det var kul att bara provocera och om han hade tråkigt på en regnig dag som igår.
    Då blev min, och hans, kommentar borttagen och sen har jag inte kunnat kommentera i någon tråd på 24h.
    Fick ju ett mail från Moderatorn ang att jag skulle passa mitt språk men ingenstans stod det nåt om en avstängning. Borde man inte bli informerad om sånt??

• Odetta
    KMW skrev 2012-06-26 18:10:52 följande:
    Alltså, ursäkta äckelvarningen, men jag måste få fråga... Har så sjukt skumma flytningar emellanåt. Geléaktiga typ. Lite slemproppsliknande nästan. Vad är detta? Ska det vara så? Har aldrig sett nåt liknande förut...

Så har jag med, helt normalt.
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Odetta

Och Pandora: GRATTIS!!! Vilken start ni fick dock, hoppas fortsättningen blir lugn som kompensation, Kram!

• SmåBustroll
    plutten02 skrev 2012-06-26 11:38:58 följande:
    Har nu gjort hinnsvepning BF-1.

Var öppen 2 cm och väldigt mjuk.

Så hon sa att det var ganska posetivt.

Så nu är det bara att vänta och se vad som händer. Hon hade gjort 3 svepningar i veckan och alla hade startat sen på natten.

Spännande!!! Håller tummarna att det drar igång snart nu då!
  • Odetta
    KMW skrev 2012-06-26 18:14:34 följande:
    För övrigt så har jag varit AVSTÄNGD från fl i ett dygn. Det var nån mupp gjorde en riktig skitkommentar i en tråd, bara för att jävlas, och sen dök han upp med samma attityd i en annan tråd och då frågade jag om han tyckte att det var kul att bara provocera och om han hade tråkigt på en regnig dag som igår.

Då blev min, och hans, kommentar borttagen och sen har jag inte kunnat kommentera i någon tråd på 24h.

Fick ju ett mail från Moderatorn ang att jag skulle passa mitt språk men ingenstans stod det nåt om en avstängning. Borde man inte bli informerad om sånt??

Har DU blivit avstängd?! Hahaha, du som är så snäll knasiga dem är, tur det bara var i ett dygn
  • SmåBustroll
    KMW skrev 2012-06-26 18:14:34 följande:
    Låter ju knasigt att de inte informerar om att man blir avstängd...
  • Dag och natt

Hoppas det sätter fart på saker plutten Tänk om du ligger och gosar med bebis i morgon!

KMW, ja det låter ju konstigt, man borde ju få veta om man blir avstängd eller om man bara får en "varning"! Moderatorn kanske tryckte fel? Cool

Jag är så himla trött, hur ska jag orka jobba tre veckor till. Tiden sniglar sig fram när jag tänker på jobbet...  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 28+ BF 11 sept
  • plutten02

Är så länge är det lugnt. Nu 10 timmar efter hinnsvepningen så släpper slemmisen (tror jag) och lite SD när jag var ute och gick. Får se vad natten har att erbjuda

• Evve81
    telgebo skrev 2012-06-25 20:57:47 följande:
    Å himmel och pannkaka. Alice pappa har hört av sig och vill ta sitt ansvar, det kunde jag aldrig tro då jag förstörde hans liv och kunde dra åt helvete både jag å bebisen när jag berättade förra året att jag var gravid. Nu ska vi ses denna vecka och prata. han vill att vi ska ha gemensam vårdnad men jag är tveksam. vad skulle ni göra i min sits. Jag är såklart för min dotter skull att hennes pappa vill ta sitt ansvar och ha kontakt med henne. Han har tom berättat för sina föräldrar att han är pappa något han sa att han aldrig skulle berätta för dom.
    vet inte vad jag skulle göra men han har väl också rätt till sitt barn kan jag tycka men har kanske måste träffa henne lite först. Bor hon hos dig nu?
  • KMW

Haha, jag är en elak jävel vet du Odd. ;)
    Nävars, tycker faktiskt inte jag gjorde fel i det här fallet. Visst, min kommentar var lite syrlig, men ingenting jämfört med vad han skrev i den första tråden jag läste. Det handlade om en tjej som helt enkelt frågade om hon varit oförskämd som inte ätit fisken som svärföräldrarna lagat.
    Hans kommentar var "du tar ju kuk i munnen så varför kan du inte ta fisk i munnen?". En idiot som vara ville provocera med andra ord....

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma