• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • KMW

Tumhållning Mimmi. Å jag hoppas att du förstår att kvällens tumult till trots, så är du mer än välkommen i den här tråden. Hell, du räknas ju nästan som inventarie ju... ;)

• SmåBustroll

MIMMI. Skall hålla tummar, tår och allt annat jag hittar att hålla Åh vad jag önskar er massor massor massor av LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!

• M I M M I

Tack vad fina ni är tjejer! Host... Ska bara damma av mig allt damm jag samlat på mig, som trådens inventarie... Känner mig nog lite så som ännu aldrig kommit längre än hit..

Lisa nej jag är nog inte så taggad, men hoppas att det kommer när jag väl är igång!

• telgebo
    KMW skrev 2012-08-07 19:54:19 följande:
    Tumhållning Mimmi. Å jag hoppas att du förstår att kvällens tumult till trots, så är du mer än välkommen i den här tråden. Hell, du räknas ju nästan som inventarie ju... ;)

Vad menar du? Tumult till trots
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • LisaVäntar

Småbustroll: ska vi hålla tummarna för en flicka då? :) har du själv någon känsla för vad det är? Bm på mitt RUL sa att det säkraste sättet att veta förutom ultraljud och prover är på mammans intuition! Jag har haft rätt 2 ggr av 2 :)

Bra att du inte tar åt dig Mimmi! Hoppas det kommer, det är kanske skönt att iaf slippa ligga efter klockan.. Tyckte det var sjukt jobbigt!

• M I M M I

Ja det har varit en fördel! Nackdelen är väl att vi är så många fler än 2 inblandade, och att man blir sjukt styrd av tider, då spray och sprutor ska tas på exakta tider, och det blir några besök på sjukan innan man ens är gravid.. Men jag är väldigt tacksam över att få den här hjälpen!

• LisaVäntar

Det förstås.. Hoppas ni iaf kan ta hand om varandra mitt i allt, det hade vi jättesvårt med när det var äggkolckesex! Jag hoppas så mycket att det kommer att funka nu!!!! Kram :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma