• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

Håller tummarna Cat!! Jag har TUL imorgon kl 14, hoppas vi båda kan fira lite imorgon :) fast ditt svar dröjer klart lite, men du får iaf se lillen/lillan!

Skönt att höra Mimmi! Själv ville jag bara slita ögonen ur folk som klagade på sina graviditeter när jag själv inte blev gravid.. Är det snart dags för nästa försök för dig??

Hoppas på plus 3barnsmamma!

• telgebo
    KMW skrev 2012-08-07 18:28:11 följande:
    Givetvis ska man inte snacka skit om andra, men diskussionen hör fortfarande inte hemma här. Det här är ju en tråd för gravida efter mf/ma, inget annat.
    Kontakta moderator om du har problem så får ni lösa det er emellan.

Hmm många skriver här som inte är gravida så nu överdiver du.

Jag har anmält inlägget men jag vill ändå ta det direkt då jag tyckte hon gjorde fel, jag är så trött på att folk ska fortsätta snacka skit om mig. Vill ni slippa mig i denna tråd sluta då att skriva skit om mig i andra trådar, låt mig vara då. Hur svårt ska det vara.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Nej jag hänger inte här inne längre för ni är så otroligt otrevliga mot mig så jag drog vidare där man blir behandlad som en människa och inte som en dörrmatta.

Jag skrev bara att jag vill inte att folk skriver illa om mig i andra trådar och eftersom jag försökte ta det privat i hennes inbox men det inte gick och jag såg att hon skrev här precis innan så skrev jag till henne här.

Fatta nu snälla.

• telgebo

Sedan är många som skriver här som INTE är gravida, behöver inte namnge dom för ni vet ju själv vilka det är.

• KMW

Håller tummarna för er imorgon Cat och Lisa! Väntar med spänning på uppdatering imorgon!

• LisaVäntar

Hoppas vi får se en liten välmående tjej imorgon, då kan jag nog tro att detta ska gå vägen!

Tycker bf-listan är lite dåligt uppdaterad, odetta och kmw åtminstone ;)

• Odetta
    LisaVäntar skrev 2012-08-07 18:50:20 följande:
    Hoppas vi får se en liten välmående tjej imorgon, då kan jag nog tro att detta ska gå vägen!

Tycker bf-listan är lite dåligt uppdaterad, odetta och kmw åtminstone ;)

Haha, jag surfar för mycket via mobilen...vill du lägga till mig? Bf 25/12
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • LisaVäntar

Ta inte åt er ni som inte är gravida ÄN men som hänger här ändå, ni är mer än välkomna (iaf för mig :)), nu ska det nog bara provoceras!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma