• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

Bra! Då fortsätter jag med det ;) hon är så efterlängtad och jag är så glad för varje dag som hon stannar i magen, men jag känner mig INTE som mig själv.. Saknar mig ju!

• 3 barns mamma84

Hej hopp
    Hur har ni det alla gravida ?
    Här blir det ett test om bara några dagar BIM 10-11 
    Molvärk sen Äl och stickningen i tjejmagen och ännu är molvärken kvar som inte försvinner alls .
    Så man hoppas på en bebbe en april bebbe     

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Cat79

KUB ons 11.30 - så nervös! Nu måste det gå vägen! Var inte så nervös sist då jag aldrig kunna tänka mig att det skulle gå fel m det gjorde det ju tyvärr. Snälla kan detta vara min femte och lyckad graviditet med frisk bebis feb. Hur går det för er med järn tabl? KMW: ok för dig när du tar dem kvällen och även för mig :) Kram på er

• M I M M I

Jag håller tummarna stenhårt Cat!! Är det i morgon du menar?

Lisa

• telgebo

Mamma till W: Kan du sluta snacka skit om mig tack. Jag anmäler allt som som är nedvärderande bara så du vet. Du vet inte något om mitt liv idag så lägg ner snälla och sen kan du hata mig hur mycket du vill men snacka inte saker om mig i andra trådar som du INTE har något med att göra.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • KMW

Dra inte in det som händer i andra trådar här så är du snäll. Anmäl istället om du har problem.

• M I M M I

Lisa mitt inlägg försvann... Skulle bara säga att jag inte heller har reagerat på det du skrev, förstår verkligen om det börjar bli jobbigt. Stor kram på dig vännen!

• M I M M I

Telge, jag säger som kmw, håll det till de trådar som det berör, inte här är du snäll!

• telgebo

Försökte ta det med Mamma till W privat men då hon blockat mig och jag inte vet mer än denna tråd som håller till i än här så tog jag det här.
    jag vill bara att hon lämnar mig ifred OCH slutar skriva om mig eller nämna mig i andra trådar. jag gör inte det med henne så då kan hon låta bli att göra detsamma om mig. Tycker en vuxen människa gör så.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • KMW

Givetvis ska man inte snacka skit om andra, men diskussionen hör fortfarande inte hemma här. Det här är ju en tråd för gravida efter mf/ma, inget annat.
    Kontakta moderator om du har problem så får ni lösa det er emellan.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma