• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SmåBustroll
    KMW skrev 2012-08-07 19:17:34 följande:
    Skriver som dom gör i trolltrådarna. Poppar mig en skål popcorn och lutar mig tillbaka...

Låter som en plan *letar febrilt efter popcornen*
  • LisaVäntar

Småbustroll: känner du mini redan? Eller funkar min gravidhjärna så dåligt att du är längre gången än jag tror? :)

• SmåBustroll
    LisaVäntar skrev 2012-08-07 19:24:48 följande:
    Småbustroll: känner du mini redan? Eller funkar min gravidhjärna så dåligt att du är längre gången än jag tror? :)

16+4, tredje barnet.... Kände nr två tidigare och nr ett senare. Det är ju såolika, men kömför med mig själv. Därav nojigheten...

Låter härligt med familjemys Odd. Här har nästan alla somnat. Pappan har somnat istället för storebror som bara leker och ordnar istället. Typiskt
  • Odetta

Kan inte vi alla bara skriva lite fort vilken vecka vi är i? Känns som man har dålig koll..

Jag går in i v21 i morgon

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • KMW

Skrev aldrig att du var ett troll Telge, skrev att jag skriver som dom gör i TROLLTRÅDARNA.
    Brukar du läsa här Telge? Vet ju att du kommenterar ibland, men läser du även när du inte kommenterar? I så fall vet du att det här är en glad, positiv tråd där det aldrig tjafsas. Förutom när du är inblandad. Tror att det är det Odetta försöker säga. Det blir bara tjafs runt dig, ingen annan.
    Vi andra är inte intresserade av dina och Mamma till Ws internbråk, så håll det borta från den här tråden.
    Välkommen tillbaka när du är gravid!

• KMW

Bra idé Odd, känner också att jag har dålig koll.
    Jag är 21+5 idag och stor som ett hus. ;)

• Odetta
    SmåBustroll skrev 2012-08-07 19:29:45 följande:
    16+4, tredje barnet.... Kände nr två tidigare och nr ett senare. Det är ju såolika, men kömför med mig själv. Därav nojigheten...

Låter härligt med familjemys Odd. Här har nästan alla somnat. Pappan har somnat istället för storebror som bara leker och ordnar istället. Typiskt

Haha, familjemys vetefan...det som ska göras nu är att fånga in två hulliganer, ge dessa något att äta...jaga dem med pyjamas och tandborstar och slutligen fånga in dem och natta. Stora hulliganen kommer efter det komma upp minst 4-5 ggr för att kissa innan han somnar.

Myset efter detta blir att tillsammans med älsklingen somna till en film på datorn. Bra va?
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • KMW

Nån mer än jag som har totaltorka på sexfronten nu under OS? (japp, jag tillhör skaran som är mer sugen än vanligt när jag är gravid)
    Vi gillar ju båda sport och när kvällens finaler är klara är det ju så sent att sex knappast är att tänka på när man har en morgonpigg son som vi har...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma