• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Cat79

Bjornis: ja det är skönt m bekräftelse :) När ska du få höra el se pyret nästa gång? Ska ni ta reda på kön? Hur mår du, fått mage? Jag mår bara bra och har en härlig kula på magen.

• Bjornis
    Cat79 skrev 2012-09-08 21:40:39 följande:
    Bjornis: ja det är skönt m bekräftelse :) När ska du få höra el se pyret nästa gång? Ska ni ta reda på kön? Hur mår du, fått mage? Jag mår bara bra och har en härlig kula på magen.
    Jag har ju inte första kollen hos bm förrän 16 okt tror jag det var och då får man ju lyssna men det är RUL innan det den 8 oktober så en månad till får vi vänta.  MEN jag tror ju jag känner nåt så jag känner mig rätt lugn. Fast det kan vara spökkänningar??
    Jag mår bra, är ju tyvärr inte så smal så kan inte påstå att jag fått nån mage men när jag ligger ner på morgonen kan jag inte andas in å få magen platt längre utan det är en tydligen liten bulle och visst är jag kanske lite svullen men nä, mest bara det vanliga "fettet" än så länge. Hehe. Men så var det med Sixten också. Tror det kommer synas mer tydligt tidigare med denna. Med sixten tog det till v 27 typ innan nån verkligen SÅG!

Och ja, vil kommer fråga om kön på rul. Denna gång känns det mer psykiskt viktigt att veta. Sist ville jag ju också veta men då kvittade det och det gör det så klart nu också. Jag önskar mig en frisk unge som kan vara en del av vår lilla familj men klart... jag önskar mig ju en liten tjej. lite för att "slippa" försöka mig på en trea också! ;-p 

När är rul för er?? Ska ni kolla kön?? 
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2012-09-10 07:41:46 följande:
    Undrar om det blev någon helgbebis för dag och natt?! :)
    Jaa det blev det! Men hon får berätta mer själv!  Hjärta
    ~ Hannes & Freja 120208 ~
  • 3 barns mamma84

Stort grattis gumman till bebben {#emotions_dlg.flower}

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • KMW

Grattis Dagochnatt. Längtar efter att få höra om underverket!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma