• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Cat79

Hemma igen och allt gick bra. Bebis mår perfekt och var långt ifrån nålen och var lugn :) Hon frågade om vi ville veta kön och det blev tyst... Vi avvaktar så kanske vi vill veta när provsvaren kommer då du vet m 100% säkerhet. Hade vi fått reda på att det var en kulle idag hade vi inte behövt oroa oss att bebis har Turners syndrom (drabbar bara flickor). Nu väntar vi en v på första provsvaren och sen är det 3 v till för nästa. Hoppas på en frisk liten som vill se ljuset i feb. Tog nytt HB och vadå bra nu :) 132! Nu är det vila som gäller! Lisa väntar: stackars katt... Finns väl djurens vänner? Kram

• LisaVäntar

Varit hos polisen som kollat att den inte är märkt, människan som tog emot oss hade jobbat med vildkatter och omplaceringar! Hon kollade och trodde bara den var chockad så den ska få vara hos oss i 5 dagar och vila upp sig och sen ska vi se vad det blir för lösning efter det..

• acure

Cat: härlig att allt gick bra. Håller tummarna för fina provsvar och att du snart börjar känna lite sparkar och kullerbyttor därinne.

• SmåBustroll

Härligt Cat. hoppas alla provsvar är fin fina sen också!!!

• Dag och natt

Vad skönt Cat att det såg bra ut!! Så underbart, vad glad jag blir för er skull!!  

Jag har varit på BB Sthlm idag för kontroll, fortfarande ingen hf, vissa prover var till o med bättre idag än i förrgår medan andra hade försämrats lite. Hon gjorde iaf den första gynkontrollen för att se hur allt stod till där inne och voila! Öppen 2-3 cm och tappen helt utplånad! Hon slog vad om att vi skulle komma in ikväll eller imorgon och ha bebis inom två dygn. Vi får väl se, sd har blivit kraftigare och jag känner att de gör liiite ondare än tidigare och måste andas igenom vissa men det är knappt.... Så vi får väl se om hon får rätt eller inte, men en bebis till helgen vore ju trevligt.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 38+ BF 11 sept
  • Dag och natt

Ja helt sjukt, trodde aldrig att vi skulle komma hit! Inatt drömde jag att jag hade amningsproblem med en "bebis" som var över en meter lång och med vuxet ansikte... kom ingen mjölk och "bebisen" fick inte rätt tag om bröstet och tittade surt på mig... hahaha. 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 39+ BF 11 sept
  • M I M M I

Åh vad spännande dag och natt! Inte långt kvar nu, kanske bara timmar, innan lillen äntligen är här

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma