• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • KMW

Frågade mannen förra gången jag var gravid men då tittade han bara skräckslaget på mig, så det alternativet är nog tyvärr uteslutet. Han sträcker sig till att fila mina fötter, men där går nog gränsen hahaha....

• LisaVäntar

Jag bara känner och hyvlar på måfå ;) gäller att inte använda en för ny hyvel, då blir det helt livsfarligt!

• SmåBustroll
    KMW skrev 2012-09-11 21:26:13 följande:
    Frågade mannen förra gången jag var gravid men då tittade han bara skräckslaget på mig, så det alternativet är nog tyvärr uteslutet. Han sträcker sig till att fila mina fötter, men där går nog gränsen hahaha....

• M I M M I

Tack Lisa! Jag tvingade dom att ge mig ett ultraljud innan jag börjar med sprutorna!

Kmw - ta med hyveln vid nästa gynbesök (du kanske inte gör Vul längre...?) fråga läkaren lite käckt om de inte kan ansa lite när de ändå är där så att säga..

• Bjornis

Grattis dag och natt!! Kmw: haha. Jag tror också jag körde lite på måfå med Sigge.

• Cat79

KMW: du är ju för skön :) Det är nog att bara köra lite då och då så får det vara lite ojämnt... Nu har de första och mest relevanta provsvaren kommit och allt är normalt m bebis :) Så skön känsla! Nu känns det som att det blir syskon i feb!!! Kram på er

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma