• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Cat79

Stort grattis till er efterlängtade prins. Hoppas ni alla mår bra. Kram

• 3 barns mamma84

Vill Vill Vill också !!!
    BIM+1 och jag har INTE testat mig men fan också jag vågar inte häller illamåände dag 2 halsbränna dag 1 blääääh 

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Cat79

Mimmi: Hur är det m dig? Det är snart okt :) visst skulle ni köra IVF då? Hoppas så att du blir gravid i höst. Kram

• M I M M I

Cat - tack så mycket! Jag har börjat med hornonsprayen, skönt att ha kommit igång!

• M I M M I

Skickade för fort... Än så länge inga biverkningar... tack för att du hoppas på mig

• LisaVäntar

Spännande Mimmi!!! Hoppas du blir tillräckligt nerreglerad och bättre kollad denna gången! *tummar* kram!

• KMW

Haha! Nu (eller rättare sagt för ett tag sedan) har jag kommit till läget att jag inte längre kan se vad jag pysslar med när jag ska raka muffen, oavsett hur jag vrider och vänder mig. Kör några drag med rakhyveln lite sådär på måfå och hoppas att jag inte skär av några vitala delar. ;) Nåt bra tips, anyone? Spegel antar jag skulle kunna hjälpa. Å visst skulle man kunna gå till en salong och göra en brazilian, men är nog lite för pryd för att gå och "lägga upp mig" sådär.

• SmåBustroll

Låter avancerat det där med rakningen KMW. Har desvärre inga råd att ge... Har kört vildvuxet alla år Dålig koll. Men spegel kanske kan funka? Mannen kan inte bistå?!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma