• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Cat79

Äntligen börjar jag känna bebis lite smått Skrattande. Hoppas nu att proverna är bra.

Dag och Natt: Åh pirrigt..... snart är han här!!!

• LisaVäntar

3 barns mamma: jobbigt med så mycket vildkatter! Lillen här mår bra, är lite rädd men har man väl fått upp den spinner han som tusan.. Tänkte låte honom växa till sig och tämja honom lite och hitta ett hem till honom sen!

Cat: skönt att känna bebis, när ska svaren komma?

• acure
    Cat79 skrev 2012-09-06 19:57:08 följande:
    Äntligen börjar jag känna bebis lite smått Skrattande. Hoppas nu att proverna är bra.
    åååå härligt!!!!Skrattande
  • Cat79

Lisa väntar: De första svaren och dem vi mest väntar på tar ca 1 v. Dem andra tar ca 1 mån men dessa kromosomer är mycket sällsynta. Hur går det för dig? Hoppas lillan stannar ett bra tag till :) Kram

• LisaVäntar

Då får ni svar i början av nästa vecka? Jobbig väntan!! Håller så mycket tummar :)
    Det går bra här :) har inte hänt något dåligt med graviditeten på många veckor nu och jag är i 28+2 idag så nu känns det bra igen :D ska göra ett TUL i vecka 32, i övrigt är det inga planerade kontroller alls.. Förutom bm då. Har fått en easy slide av sjg och ska få prova akupunktur så även foglossningen känns bättre!! :) :) :)

• Dag och natt

Ja här är det ingen bebis ännu! Slemproppen började gå igår iaf! Trodde man kunde lita på läkare men de gissar ju lika dåligt som jag. Har varit på kontroll idag med, och fick en hinnsvepning iaf! Det var så väldigt moget och mjukt där inne så nu håller vi tummarna för en bebis till helgen.  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 39+ BF 11 sept
  • Cat79

Heja dag och natt till helgen har du honom här! Trist när läkaren säger innan och så blir det inte så men men. Idag fick jag lyssna på bebis hjärtslag :) 142 i slag. Tydligen gör man detta e fostervattensprov. Jag har än så länge gått upp 3 kg. Nu är det fre och det känns, helt slut. Kram på er!

• Bjornis

Cat: Mysigt att höra hjärtslag. Vill jag med göra. Är lite halvnojig ibland men tror också jag kan känna nåt därinne ibland. Minnet kommer tillbaka av hur det kändes så jag tror det är ok. 

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma