• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • M I M M I

Härligt Lisa! Blir det snitt eller vändningsförsök då, vet du det? Hoppas lillan vänder sig snart själv

Kram

• pixerpie

Spännande Mimmi!! Tummar hålls!! Skulle med gärna få tvillingar- tycker det är coolt, men vet att det är tufft för många att vänja sig vid tanken så skulle jag mot förmodan bli gravid igen och då med två skulle nog känslan vara panik!!

Häftigt Lisa!! Men vilken liten busa att ligga i säte!! Jag ska på tul imorgon, tror den är ca 1800- 2000 gr... Tror också den vänt sig... Hoppas få reda på kön, ska fråga iaf...

Kram!!

• M I M M I

Tack för dina tummar puxerpie! Ja knäna darrade lite när läkaren sa så... Blev helt paff för hade inte ens tänkt tanken! De för bara tillbaka 2 i undantagsfall... Men det är ju inte för ATT vi ska få twins, utan för att öka chansen till ett...

• MCT79

Mimmi du vet ju vad leaeva drömde om mig... OCH dig... ;)

Håller tummarna stenhårt!!

• LisaVäntar

Hon bara mumlade lite om att man får känna nästa gång igen och om hon inte vänt sig eller det känns tveksamt till v 36 så får man in på sjukan.. Mummel, mummel.. Ungefär ;) vill varken testa vändningsförsök eller snitt så hon SKA vända sig själv innan!! :)

Vilka tummar jag håller för dig Mimmi, se till att hålla oss uppdaterade!!! Kram!

Spännande pixerpie, hoppas den vill visa och är lagom stor :) jag var helt säker på att hon redan vänt sig för flera veckor sen, trodde det var rumpan vi klämt på men tji fick jag! ;) kram!

• M I M M I

Tack fina Lisa för dina tummar! Självklart håller jag er uppdaterade, vill ju inget hellre än att komma tillbaka hit på riktigt och inte bara praoa

• SmåBustroll

Lisa. Hoppas mini väder sig av sig själv! Håller med om att inget av alternativen snitt ellere vändningsförsök låter så lockande. Inte heller sätesfödsel...
    Så då är det bara  för Mini att se till att vända sig själv  Hållar tummarna för att hon gör som du vill! 

• pixerpie

Tillbaka efter tul, väntar en liten tjockis... Beräknad vikt 2277 g... 4% för mycket... Läkaren mätte två ggr, första ggn var ännu större och läkaren började prata om graviditetsdiabetes... Skulle inte vara någon fara nu, men jag ska iaf googla det ikväll...

Kunde inte/ ville inte se kön... Ingick ej i dagens undersökning!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma