• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SmåBustroll

Oj så tiden går Acure, och alla andra också! Snart RUL acure?

Jag slutade med folsyra runt vecka 18 för då tog de slut de jag hade hemma. Så nu blir det bara vanlig multivitamin och omega-3 som jag tar. Och så järn på kvällen. Ryggrad och hjärna är ju klara nu, så det stora behovet av folsyra är i normala fall över. Dvs så länge man inte har någon specill brist på folsyra av någon anledning. Vet at vegeterianer kan ligga lite lågt i B12 och folsyra. Men om det är så lågt att de behöver tillskott vet jag inte. Viktigast är ju folsyran INNAN man blir gravid och de första 3 mnd egentligen

Så bra med extrakoll Kmw. Känns alltid bra att man blir uppföljd bra när något evt avviker lite. Var det samma BM som mätte? Det kan ju ge ganska stor variation på Sf-mått annars    

• disturbed

Då ere dags att joina här igen då ;) Nu väntar jag en liten som beräknas i juni -13 med min "nya" kille. Är väl i 5+ nu nått sånt.

• 3 barns mamma84
    disturbed skrev 2012-10-01 22:07:42 följande:
    Då ere dags att joina här igen då ;) Nu väntar jag en liten som beräknas i juni -13 med min "nya" kille. Är väl i 5+ nu nått sånt.
    HjärtaGrattis
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Fan Fan Fan sista mensen var 9:e aug hmmmmmmmmmm inga symtomer æn jag haft konstig illamåænde nu 1-2 veckors tid trott magsjuka men nu førstår jag inte kom tanke på att mensen e jævligt sen !!

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Cat79

Här har det varit aktivitet när jag varit på semester :) Har haft det underbart i Turkiet och Lovis har skött sig! Mimmi: Åh vilken nyhet om dina små ägg :) Lycka till med insättningen imorgon. Nu är det din tur då ni väntat så länge. Stor kram!!!! RUL för mig imorgon och det känns ok. Lite nervös m samtidigt rätt lugn. Blev så glad att min läkare ska göra undersökningen. Vi tror ej vi vill veta kön... Men är nyfiken. Kram på er alla fina gravida!

• M I M M I

Tack så mycket söta Cat! Det är nervöst här hemma nu, om det inte finns något att sätta in ringer de innan kl 12 i morgon....

Lycka till i morgon med rul!

Kram

• LisaVäntar

Grattis disturbed!

Hoppas det går bra för Mimmi och Cat imorgon!! Hör av er med era goda nyheter direkt, jag kommer tänka på er!!! :)

• M I M M I

Jippi, kl är 12 och inget samtal från kliniken! Here we go! då finns det iaf ett att få tillbaka!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma