• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • KMW

Shiiiit vad spännande. Så om allt går väl så sätts det in ev två ägg nästa vecka? Wow!

• M I M M I

Japp, skulle gissa på ons eller tors... Så tekniskt sett blir jag gravid då om det nu finns ngt att sätta in... Nervöst som attans är det!

• Odetta
    M I M M I skrev 2012-09-28 20:47:34 följande:
    Japp, skulle gissa på ons eller tors... Så tekniskt sett blir jag gravid då om det nu finns ngt att sätta in... Nervöst som attans är det!

Åh Mimmi!!! Vad pirrigt, förstår att det känns nervöst! Kramar!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ www.mindoula.nu
  • LisaVäntar

Iiiiiiihhhh, så spännande, Mimmi!! :)

Tack MCT, hoppas detta är en Freja-bebis :)

Visst börjar man bli sugen på att dom ska komma ut nu, pixerpie!! Fast lite till får de klart vänta, men jag vill ju veta hur hon ser ut!! :)

• pixerpie

Spännande Mimmi, tummar!! Oroa dig inte för äp... Det kommer gå bra!!

Lisa, ja- längtar efter bäbis och börjar känna vi är redo! Babykläder tvättade, vagn ok, säng uppsatt, saknar babyskydd men krisplanen är att hyra, skötbordet ska upp och bb väskan packas... Ska till ullared på måndag och shoppa lite små bra att ha grejer... Någon som varit där nyligen?!

Kul med vild bäbis kmw, denna är lugnare än dottern...

• LisaVäntar

Då är vi ungefär i samma fas, lite småplock kvar bara.. Har inte satt upp sängen än, men allt finns ju hemma så det är ingen panik :) bara lite pryttlar till mig kvar sen är i redo! Ska sy lite mer sängkläder och dregglisar, men det är egentligen mest för skojs skull ;)

• M I M M I

Tack pixerpie! Känns som om tiden rusar tills det är dags, jag ju väntat på detta så länge nu!! Det bara måste funka!

• KMW

Lycka är att ha halsbränna och hitta ett paket Novaluzid från FÖRRA graviditeten i skåpet och inse att bäst-före-datumet inte har passerat...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma