• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta
    M I M M I skrev 2012-10-01 14:19:42 följande:
    Tack för era tummar! Nu är vi klara, fick ut 5 ägg, hoppas att de är mogna och blir fina små blastocyster! ET blir på onsdag, om det hela går vägen. Trött och mensvärk, men det gick mycket bättre än väntat!!

Åh så fantastiskt bra, fem stycken!!! Då håller jag tummarna för nästa steg! Kommer dem sätta in två stycken och frysa resten?

Kram!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ www.mindoula.nu
  • SmåBustroll
    M I M M I skrev 2012-10-01 14:19:42 följande:
    Tack för era tummar! Nu är vi klara, fick ut 5 ägg, hoppas att de är mogna och blir fina små blastocyster! ET blir på onsdag, om det hela går vägen. Trött och mensvärk, men det gick mycket bättre än väntat!!

Grattis Hoppas de växer till sig bra nu och du får tillbaka två fina på onsdag!
  • acure

En fråga: hur länge har ni ätit folsyratabletter under era graviditeten? Med Matilda åt jag nästan hela graviditeten men läste nu att man egentligen inte behöver äta längre än till vecka 12. Hur har ni andra gjort?

• KMW

Jag tar ju Mitt Val kvinna som innehåller folsyra bl.a så jag knaprar på.
    Men jag har också hört att det ffa är fram till v 12 som gäller...

• M I M M I

Tack! Det känns hoppfullt! Om det finns 2 som duger får vi tillbaka 2, blir det över och är av bra kvalitet blir det till frysen. Men det är ren bonus, nu hoppas jag bara att det åtminstone blir så vi kan få ett tillbaka på onsdag!

• LisaVäntar

Acure: min tanke var att ta hela grav, men sen blev det förstoppning och medicin för det och järntablettet och smärtstillande osv så jag orkade inte längre än till vecka 18 ungefär ;)

• plutten02

hej på er! Här rullar det på ser jag... LÄNGE sen jag var här inne nu. Sommaren har rullat på och dottern eller raketen som jag kallar henne är nu 3 månader.

• acure

Lisaväntar: precis samma här. I kombination med järntabletter så blir inte magen den bästa. Jag har en karta kvar nu i min folsyra-ask. Tänkte mest om det var värt att köpa en ny laddning eller om det går bra att sluta därefter (vecka 17+1 idag). :) ska ringa bm imorgon i ett annat ärende så då kanske jag kan fråga henne för säkerhets skull också. :)

Tack för era svar!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma