Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Happiness skrev 2010-10-18 21:01:04 följande:
    Håller tummarna för dig: Sugar!!Du är saknad i tråden
    Åh tack sötnos. Jag har saknat er så mycket!
  • sugarrush
    Dag och natt skrev 2010-10-18 20:38:15 följande:
    sugarrush skrev 2010-10-18 20:13:54 följande:

Hej på er igen tjejer. Hoppas alla mår bra.
    En hypotetisk fråga såhär på måndagkvällen. Tänk er att någon får missfall. Efter 2,5 vecka är hcg-hormonet helt borta. Samtidigt slutar blödningarna. Men trots lite småblödningarna har denna person  (tänk er någon som ser ut som en solros ungefär) sexat med sin älskling emellan blödningarna.

Fem dagar efter att testen började bli snövita (alltså 3,5 veckor efter missfallet) tar personen några gravtest. De blir positiva. Betyder det att personen är gravid, eller är hormonerna bara busiga...
    Som sagt, bara en väääldigt hypotetisk fråga..

Den där solrosen verkar vara superfertil Flört

Kram!
  • sugarrush

Åh Mabaja, vad mysigt ni verkar ha det!
    Så himla söt hon är, lilla Wilda.

Jo, ännu en hypotetisk fråga:
    Tänk er att den där fiktiva solrospersonen som jag nämnde igår tar ett morgontest en vacker dag och får det här resultatet. Vad skulle ni tro ni då?

• sugarrush

Ja det ser ju lite starkare ut idag. Så starkt kan man väl inte ha på spökhormoner efter ett missfall, om man nu haft negativt emellan...?

Stackars sambon är helt chockad, vi har ju knappt hunnit ha sex alls ju, fyra gånger kanske totalt.

• sugarrush

Ja fast förra gången hade vi inget sex, och det blev ju ändå missfall.... Den här gången kommer vi nog ha lite "försiktig-sex" tror jag.
    Ska kanske kolla med läkarna när jag tar mig till sjukhuset vad de säger om saken.

Tänkte inhandla albyl minor idag förresten!

• sugarrush

Åh rontgensyrran, hoppas det blir bättre. Jobbigt! Kram!

• sugarrush

Fasen vad trist rontgensyrran. Finns det inget ni kan göra? Ledsen för din skull.

Muffe, varför inte en spa-helg? Det ska vi på i december. Vi tyckte vi var värda lite lyx som tröst efter all skit...

• sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-10-19 12:43:38 följande:
    Ja hotell och spa är lyx, det kanske vi ska unna oss. Jag behöver verkligen det efter denna pärs under sex veckor. Sugar, hoppas inte du kommer må så illa!!
    I natt var första natten som jag sov bra, kanske var det för att du plussade Sugar?
    Ja det tycker jag du ska överraska honom med! Man kan ju köpa någon mysig massage eller parbehandling om man vill lyxa lite extra.

Jag och min sambo var så jäkla deppiga över all skit som hänt (jag fick ju en infektion i livmodern som grädde på moset, efter cytotec-behandlingen och fick äta antibiotika) så vi bokade in både en österlen-weekend om två veckor, och en spa-helg i december. Nu känns det lite komiskt faktiskt, vi kommer ju fortfarade åka på våra semestrar, men inte för att trösta varandra och läka, utan för att fira och mysa!

Ja, med rätt stor sannolikhet var det just på grund av mig som du sovit dåligt de sista veckorna. Men nu är jag tillbaks så nu kan du vila lugnt!
  • sugarrush

Pancakes och Muffe, det kommer gå så bra så! Men jag vet jag att jag själv skulle vara jättenervös om jag vore i era kläder.....

Jag avvaktar några dagar med att skria in mig i er fina lista, känner mig osäker på om jag verkligen är gravid eller om det är gamla hormoner som spökar. Testerna ökar inte riktigt som jag vill att de ska göra... hmmm...

• sugarrush

HERREGUD vad mycket roligt som hänt här sedan jag var inne i er tråd sist! Grattis till alla fina bebisar, (gud så avundsjuk man blir.. ) och en hel del som närmar sig leveransdatum! Underbart att höra! Jag blir alldeles varm i hjärtat!

Själv funderar jag på om det vore dags att göra come-back här i tråden, fjärde gången gillt! 
    Är på BIM-3 och fick nedanstående resultat idag.

Stor kram till er alla!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma