Plus igen efter mf/ma
Det kommer gå jättebra Muffe! I övermorgon kan du fira att du klarat dig LÄNGRE än tidigare!
Det kommer gå jättebra Muffe! I övermorgon kan du fira att du klarat dig LÄNGRE än tidigare!
Det kommer gå jättebra, det tror jag. Du har väl inte bruna flytningar nu väl?
Muffe, tänk inte ens så! Jag har förbjudit mig själv att tänka sådär nu. Vi ÄR gravida, sådeså! Såna där tankar är bara onyttiga för bebisen, stress mår de ju inte bra av.
Jag fick MMS med bild på min systers ultraljud igår. Hon är i vecka 15. Dock vet hon inte om att vi väntar barn. Frågan är ifall jag kanske ska MMS:a bilden från vårt VUL till henne ikväll (om det går bra) som en liten överraskning!
Ja vi är nära, fast det har känts riktigt jobbigt också.
Vi väntade ju egentligen barn före henne, och sedan så blev det hon som offentligggjorde sin graviditet den helgen då vi hade tänkt berätta om våran (men då hade vi fått missfall veckan innan). Det var förstås väldigt, väldigt svårt att glädjas åt hennes graviditet då. Jag berättade om missfallet och då lev min syster arg på mig för att jag över huvud taget berättat om missfallet för henne, hn tyckte jag förstörde hennes glädje. trots att jag var noga med att hela tiden understyka att jag var glad för hennes skull men mådde dåligt för min egen skull.
När vi träffades och ho nvar medveten om mitt missfall satt hon bara och beklagade sig över ostar hon inte fick äta....jävla lyxproblem, där satt jag och blödde fortfarande efter att ha förlorat mitt barn. Och jag fick inte vara leden i hennes sällskap.
Nej, nu när jag tänker på det här har jag ingen lust att berätta för henne alls faktiskt.
Ja, sån är hon... tyvärr...
Nix. Om en halvtimme åker jag.