• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • KMW

Lilla Bolla; jag vågar nog nästan säga att vi är FL's bästa gäng. ;)
    Flera av oss har hängt ihop i nästan tre år och det finns även en sluten grupp som fortsättningstråd till denna.
    Häng gärna kvar, och lycka till på din väg mot plusset!

• acure

Lilla bolla: håller tummarna att du snart plussar igen, du är så välkommen att prata här hur mycket du vill oavsett plus eller ej! :)

• Cat79

Odetta: Så lillan ligger i säte... Typiskt. Hoppas hon hittar tillbaka dit hon ska m blir det snitt så blir det bra med även om det känns snopet. Bolla: Lycka till med att plussa. Vi är ett underbart gäng här som stöttar varandra. Idag var det hos BM och Lovis och sambo var med och fick lyssna. Lovis tittade m stora ögonen när hon hörde hjärtat picka på :) Magen mätt till 25 och hjärtljud 148, allt toppen. + 7 kg med. Kram

• Smålands jänta i storstaden

Hej tjejer, de flesta känner nog mig men nu äntligen har jag oxå hittat hit, tog mig ett tag!
    För er som inte känner mig (finns det någon i denna tråden tro?) så är jag i v 11, 10+5 idag. Kram på er alla mammor och blivande mammor!

• Mabaja

Lilla bolla: välkommen! Jag hoppade in i den här tråden 2010 (väntade nr 1- nu nr 3), men var med i ursprungstråden redan dec 2009! Håller med Kmw, det här gänget är grymt!

• acure

KMW: glömde ju svara dig! Ber om ursäkt! :) mina förlossningsdemoner spökar fortfarande men just nu förtränger jag det oundvikliga ganska väl och fokuserar helt på flytten och det faktum att vår bil lägligt kände för att det var dags att byta bromsbackar och bromsskivor. Mitt i flytt och allt. Nu kommer våra sparpengar antagligen gå åt till bilen istället för nya möbler och julklappar. En aning deppigt nu... :(

• KMW

Bilskrälle!! Bytte drivrem, bromsskivor, bromsklossar och ok för några veckor sen. 8000 kr! Roligare kan man ju ha.
    Hoppas du kommer till rätta med dina demoner Acure! Att trycka undan allt blir nog heller inte bra i längden...
    Kram

• acure

Ja fy sjutton för bilar. 8000 är inte kul att läggs ut.

Igår var jag så arg att jag sa att jag aldrig mer vill ha en bil. Folk klarar sig ju ändå så det kan väl vi också höra. Dessutom bor och arbetar vi ju centralt så vi använder mest bilen till att hälsa på vänner utanför centrum och när vi ska storhandla osv men det går ju att lösa på annat vis. Maken höll dock inte med och jag vill väl egentligen ha bil jag också, jag är ju ganska lat och vet att jag säkert skulle undvika att göra saker om jag skulle vara tvungen att åka buss. Tyvärr.

Någon annan här som klarar sig bra utan bil?

• Mabaja

Jag är beroende av bil! Skulle inte klara mig utan!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma