telgebo skrev 2011-03-04 18:45:00 följande:
jag har fan sagt 10000000000gr att jag mår skit och exploderar av oro typ depressionsoro nu nån förberedelse inför om det skulle skita sig nåt jag tar nu i tron att då gör det inte lika förbannat ont mär ma eller mg sker för jag kan inte tro atrttt jag kommer bli mamma i oktober, känner mig så ensam har ingen att prata med och här känner jag inte riktigt förstådd och massa skäll på mig hela tiden och som skriver riktiga elaka saker och även ren skit om mig som inte stämmer och som sriver vad jag skrev förut för typ 1 år sedan. ni tyckerjag drar upp gamla saker som skedde idag och ni drar upp saker som skrevs för 1 år sen, så lägg av för fan om ni inte tål att jag läser ikapp och kommenterar inlägg från i eftermiddags så ska ni väl inte dra upp vad jag skrev för 1 år sen
Du suger mig ner i ett svart hål. Jag har försökt peppa dig men jag kan inte hålla dig över ytan och hantera min egen oro också. Jag är hemskt ledsen men jag måste se till mig själv nu.
Du har fått mängder med stöttning, peppning men så fort någon inte håller med eller säger nått som inte passar eller använder ett ord du inte gillar så blir allt nattsvart för dig. Du har fått rådet att tala med någon professionell som kan hjälpa dig med tankarna, komma till ett nytt sätt att hantera tankarna (jag har själv gått i KBT i två omgångar), men ingenting är tillräckligt. Vi fattar ingenting, vi stöttar inte dig som vi stöttar andra. Nej kanske inte, men det finns heller ingen annan här inne som ser allt så förbannat nattsvart hela tiden. Du har korta stunder av positiva tankar, andra har korta stunder av svarta tankar...
Ingen har dragit upp vad du sa för ett år sen, det har bara kontaterats att det är samma person.
Jag håller mig lite i skymundan tjejer... till jag är starkare och lite mindre orolig i mig själv! Men jag försvinner inte helt. :)
Å Sofy... kniiiiip!