• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Wow! Vilken fredagkväll! Live-rapport från förlossningen! Hur går det för dig Sofy är de nöjda med dig??

Telgebo: Jag var med i den förra tråden... vi som längtar efter plus efter missfall...där var du också. Går man tillbaka och läser där så finns det inget tvivel om att det är samma person.
    Nu skriver alla en massa här om Sofy, förlossningen och du sitter och letar upp gamla inlägg som du citerar och återigen drar upp en massa skit... Snälla sluta nu.
    Var lite mer i nuet, det som har varit kan man inte göra nått åt, det som kommer kan man inte göra nått åt... man kan bara leva NU.

nu jeklar...
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-03-04 18:25:31 följande:
    Haha, Lilltjejen är väldigt lättroad här hemma. Hon har hittat sin pappas strumpor som är utmärkta att tugga på! Himla tur att de är nytvättade för annars hade hon legat typ död här bredvid!
    Satt precis och kikade lite i din blogg... hon är så sööööööööt!
    nu jeklar...
  • MCT79
    kajsalisa skrev 2011-03-04 18:29:07 följande:
    Nåt bra på tv ikväll eller ska man sitta klistrad vid datorn och vänta på uppdateringar från Sofy?
    Ensam med lillen ikväll då mannen är ute och firar att han blivit pappa med sina vänner...
    Jag överväger laptop i knäet framför tv´n?
    nu jeklar...
  • MCT79
    kajsalisa skrev 2011-03-04 18:37:53 följande:
    Låter helt klart som en bra idé, men i slutändan är det ju lillen som bestämmer. Har jag otur blir det en kväll där jag får gå och bära på honom, och då blir det inte mycket surfat...
    Ja just ja... du har din på utsidan...... Kyss
    nu jeklar...
  • MCT79

Hörrni inspirera mig med fruktsalladstips... jag snöar in i det vanliga... äpple, banan, apelsin...  vindruvor?

nu jeklar...
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-03-04 18:45:00 följande:
    jag har fan sagt 10000000000gr att jag mår skit och exploderar av oro typ depressionsoro nu  nån förberedelse inför om det skulle skita sig nåt  jag tar nu i tron att då gör det inte lika förbannat ont mär ma eller mg sker för jag kan inte tro atrttt jag kommer bli mamma i oktober, känner mig så ensam har ingen att prata med och här känner jag inte riktigt förstådd och massa skäll på mig hela tiden och som skriver riktiga elaka saker och även ren skit om mig som inte stämmer och som sriver vad jag skrev förut för typ 1 år sedan. ni tyckerjag drar upp gamla saker som skedde idag och ni drar upp saker som skrevs för 1 år sen, så lägg av för fan om ni inte tål att jag läser ikapp och kommenterar inlägg från i eftermiddags så ska ni väl inte dra upp vad jag skrev för 1 år sen
    Du suger mig ner i ett svart hål. Jag har försökt peppa dig men jag kan inte hålla dig över ytan och hantera min egen oro också. Jag är hemskt ledsen men jag måste se till mig själv nu.
    Du har fått mängder med stöttning, peppning men så fort någon inte håller med eller säger nått som inte passar eller använder ett ord du inte gillar så blir allt nattsvart för dig. Du har fått rådet att tala med någon professionell som kan hjälpa dig med tankarna, komma till ett nytt sätt att hantera tankarna (jag har själv gått i KBT i två omgångar), men ingenting är tillräckligt. Vi fattar ingenting, vi stöttar inte dig som vi stöttar andra. Nej kanske inte, men det finns heller ingen annan här inne som ser allt så förbannat nattsvart hela tiden. Du har korta stunder av positiva tankar, andra har korta stunder av svarta tankar...

Ingen har dragit upp vad du sa för ett år sen, det har bara kontaterats att det är samma person.

Jag håller mig lite i skymundan tjejer... till jag är starkare och lite mindre orolig i mig själv! Men jag försvinner inte helt. :)

Å Sofy... kniiiiip!
    nu jeklar...
  • MCT79
    Marlyn skrev 2011-03-04 18:50:17 följande:
    Jag är så jä*la trött på att läsa detta nu.....

Telgebo... du är gravid!

Vissa av oss har inte den lyxen!!!!!!!
    Tusen kramar till dig tjejen!
    nu jeklar...
  • MCT79
    kajsalisa skrev 2011-03-04 18:48:26 följande:
    Lätta upp stämingen lite kanske.... CoolCoolCool

En anka kommer in på en bar, sätter sig vid bardisken och frågar:
    -Har du bröd?
    -Nej, vi har inget bröd, vi har bara dricka här, svarar bartendern.
    -Aha, säger ankan.

Nån minut passerar och ankan frågar igen:
    -Har du bröd?
    -Nä, det har jag ju redan svarat på. Vi har inget bröd här, bara dricka, svarar bartendern.
    -Ok, svarar ankan.

Efter ytterligare nån minut säger ankan:
    -Har du bröööd?
    Bartendern som vi det här laget börjar bli lite irriterad suckar och säger argt:
    -Nä, vi har inget bröd!!!
    -Ok, svarade ankan.

Ytterligare nån minut går och ankan frågar ytterligare en gång:
    -Har du brööööd?
    -Näe ankjävel, vi har inget bröd, och om du frågar en gång till så spikar jag fast näbben i bardisken, skriker bartendern.
    -Har du spik? replikerar ankan då.
    -Näe, svarar bartendern.
    -Har du bröööööd, frågar ankan.....
    nu jeklar...
  • MCT79
    Happiness skrev 2011-03-04 19:07:37 följande:
    Sen måste jag fråga alla på tråden? Vill ni ha denna tråd avstängd  eller vad är syftet med allt detta snack?
    Mycket klokt... Klart vi inte vill!
    nu jeklar...
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-03-04 19:19:18 följande:
    jag låg ner i badkaret... Tro inte att jag var så smidig med min jättemage.. sen fick spegeln agera ögon! Men vältrimmad var jag hela tiden. haha. Vill man vara fin får man lida pin. Min man kom in emellanåt, skakade på huvudet och backade ut genom badrummet. Så där låg jag i badkaret med min jättemage, men jag blev lite smidigare faktiskt! HAHA
    Du.. det finns månne inga bilder i bloggen? :)

Den här kvällen tog en udda vändning.. jag kom ut från toaletten.. där står sambon och stirrar mot mig.. men allt jag såg var en svart siluette... GALLSKREK in på toa och började storgråta... han blir arg, springer ner i källaren och kom upp 5 minuter senare helt FÖRTVIVLAD öcer att han gjorde mig så rädd...

Å nu är han helt förstörd och övertygad om att han dödat bebis....
    nu jeklar...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma