• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Näe jag tror inte heller det är nån fara... men han är jättenere nu.. ska gå å krama lite på honom... :)

nu jeklar...
  • MCT79

Mycket mentala bilder här ikväll!! Skrattar massor! Tack tjejer!

Mabaja nu har jag kramats lite med sambon, ingen rödlök! Men det dåligt samvetet han har kommer jag kunna rida på flera dar...  Oskyldig

Sofy, lyssna nu på läkarna och ta det lite lugnt!! (fast jag har svårt att få upp en mental bild av dig liggandes på soffan.... faktiskt.. ;)  )

Smålandsjänta, spännande Hoppas det drar igång för dig! Med eller utan bowlingklot! ;)

nu jeklar...
  • MCT79
    PåvägMotSyskon skrev 2011-03-05 00:41:23 följande:
    ja va öppen 4cm både denna graviditeten och förra (förra 2v innan han kom ut) och denna 4 dagar efter bf.. så öppen är man utan att de hädner nått(omföderska) som förstförderska minns ja ej öppenheten på.

IDAG blir min älskade Vincent 2MånaderHjärta
    Stort grattis till Vincent!
    PMS skrev 2011-03-05 08:18:59 följande:
    Vet inte om min förra post kom med, hittar den inte, men efter ett missfall i vecka 7 plussades det igår utan mes emellan :)
    Grattis och välkommen hit! Vi har en systertråd också där några av oss lite mer "nyplussade" hänger med våra nojjor.. Du är välkommen dit också!  www.familjeliv.se/Forum-2-14/m56691655.html
    nu jeklar...
  • MCT79

Jag vaknade med nån slags superenergi och drog igång ett brödbak.... nu väntar jag på andra jäsningen och låt oss bara säga att energin är sluuuuuuuut....  hahah! Kul så länge det varade! :)

I eftermiddag blir det Jensens Böfhus och bio framåt kvällen! Min låtsasfru med Adam Sandlar och Jennifer Aniston står på tapeten!

nu jeklar...
  • MCT79
    maria204 skrev 2011-03-05 09:34:21 följande:
    Härliga lördagsmorgon! Solen skiner och efter en vecka emd sjuka barn ska vi ge oss ut i pulkapacken. Pulka, grillad korv, varm choklad och hela rubbet. Problemet är vad jag ska ha på mig! Nu när jag väntar tredje barnet är magen mycket större än den varit tidigare, och jag kommer inte i mina termobrallor... Jag klagar inte. Tänker inte göra det heller. Varje gång jag känner en spark så får jag lyckokänslor. Igår klappade äldste pojken på magen och då började bebisen sparka tillbaka. Myyyyys!

Välkommen hit PMS! Vi håller tummarna för att det går vägen den här gången!

Det verkar lugnt i tråden annars. Lite för lugnt? Någon som har åkt in under natten? 
    Ja jag reagerade också på att det är lugnt.... *dramatisk musik*
    nu jeklar...
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-05 09:50:06 följande:
    Haha ja jag bor i Dk men hmm vi hade vår {#emotions_dlg.djavulsk} blommor och allt hade tagit bild.
    Men SÅFORT vinterlovet kom 1 vecka innan sverige så pang så kommer det SÖÖÖÖÖÖ från himmlen
    typist allt var vitt hahaha
    Men NU ååååh jaaa haha snön har smälltit man kan se gräset igen och barnen är ute och leker och det är så fint nu och ja varmt om ryggen just nu
    Man blir liiiite sugen att gå ut och jobba lite (gröna fingrar)
    LÅter underbart... här regnade det som sjutton igår så det försvann en massa snö... men sen har det snöat under natten...bara lite puder men ändå... bakslag!
    nu jeklar...
  • MCT79
    Odetta skrev 2011-03-05 10:25:17 följande:
    Har du bakat med morot i brödet nångång? det blir ättegott och saftigt
    Har du nått recept? Mitt HCG har gett mig baka-bröd-dille å kitchen aiden går varm! Det låter gott!
    nu jeklar...
  • MCT79
    Odetta skrev 2011-03-05 10:24:09 följande:
    Snälla rara....riskera inte att tråden stängs

Denna tråd behövs och jag vet att i alla fall jag inte hade klarat denna graviditet med förståndet intakt om det inte hade varit för alla underbara tjejjer härinne.

Så snälla lyssna på vad Moderator säger
    Jag stod och tänkte på dig i duschen idag! .. hmm.. det där lät konstigt... men jag undrade var du hade tagit vägen!  Glad
    Instämmer med dig, trådet mer än behövs!

Så nu lägger vi ner alla stridsyxor och är vänner och hövliga!
    nu jeklar...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma