• acure
    needtobreathe skrev 2011-06-15 16:57:01 följande:
    Har ju som sagt molvärken, ilningar över äggstockarna ibland, men annars vet ja inte.. lättirriterad? ;) Är bara på dag 33 sen senaste mens, så jag avvaktar.. har ingen brådska, tiden får utvisa. Men tack ändå! :)
    har du möjlighet att lägga upp bilder på testerna? :)
  • acure
    kajsalisa skrev 2011-06-16 21:39:29 följande:
    Bor du i Göteborg Pinklove? Eller rör jag till allt nu??
    Haha, mitt inlägg hamnade lite fel, var meningen att jag skulle svara "Jag med" på ditt tidigare inlägg om att du är beredd att åka och hämta hem 2barnsmamma från Danmark. :) Jag bor i Västerås
  • acure
    kajsalisa skrev 2011-06-21 20:25:12 följande:
    Sofy; nätet finns bara i dom små blöjorna och det var en av anledningarna till att jag använde Libero när Ted var nyfödd. Storlek 3 har inget nät...
    Jag föredrar också pampers. Önskar att jag gillade Libero bättre då de är mycket snyggare än pampers fjantiga motiv (jag vill ju att allt ska vara snyggt, till och med det som inte syns). Men pampers funkar mycket bättre för oss så det där med snyggheten får jag försöka lägga åt sidan.

Älskar pampers baby dry nattblöjor, så mjuka och goa och suger upp hur mycket som helst. På dagarna varvar vi nu med pampers new baby stl 3 och pampers active fit stl 3, active fit har inte det där nätet och är sjukt smidiga nu när lilltjejen börjar rulla runt och böka omkring.
    www.ourfamily.se <--- NY ADRESS!
  • acure

Kajsalisa: nu när du säger det så går det.ju faktiskt att spänna åt active fit hårdare än new baby...intressant. när våra new baby är slut så blir det nog bara active fit här också.:)

www.ourfamily.se <--- NY ADRESS!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma