• acure

Mmmbop: mitt illamående började först i vecka nio och mina bröst ömmade sent de också, och det är tydligen bara 1/3 av alla gravida som mår illa överhuvudtaget. Säker på att allt är okej. I vecka 7 hade jag bara lite växtvärk i livmodern men vissa dagar kände jag ingenting. Det är så individuellt, och varje graviditet skiljer sig. Någon son mådde bra med första barnet kan ju må pyton med andra, och tvärtom.

www.ourfamily.se <--- NY ADRESS!
  • acure
    MCT79 skrev 2011-10-10 17:22:47 följande:
    Jag är på kasst humör.. bussen kom inte i morse, gick till st eriksplan, halkade på löv, landade på höften och sabbade hela bäckenet. Jobbat idag men ont som f-n.
    Trött, fryser (kan inte stänga jackan), pendeln sen hem....gnäll gnäll gnäll....
    Stora kramar till dig. Jag vet precis hur det känns (men då hade jag bara en i magen). Jag tycker att du borde få gå ner på halvtid dels pga fysiska skäl men också psykiska med allt vad det innebär med mf och högriskgraviditeter. OM du vill det dvs. Om läkaren skriver ett bra intyg om att det är högre risk för förtidsbörd om du stressar för mycket osv så borde du kunna få gå ner i tid. Bara spinner på tankarna lite...KRAM
  • acure

Stort grattis leaeva!!! Vilken kämpe du är, utan bedövning!!! Låter fruktansvärt, får de ens göra så? Galet spännande, borde bli film av din förlossning! :)

• acure

Färnevik: 90 minuter!!!!?? Det var verkligen effektivt, och en smula provocerande i jämförelse med min 51-timmarsresa! ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma