• acure

Plus igen efter mf/ma

Stort grattis till dina små Mct!!! :)

• acure

Odd: åh vad härligt!!!! Grattis!!! SÅ glad för din skull! Nu får du en tös nära dig också.

• acure

Stort grattis till fint RUL KMW! Fick ni några bilder så kanske vi kan hjälpas åt att tyda könet. :)

• acure

Kmw: pojke; Chase tycker jag är ett fint namn även om det kanske är mindre vanligt för en svensk att säga men det är ändå gångbart i Sverige tycker jag! :) annars gillar jag John väldigt mycket jag också! Alltid svårt med pojknamn! Leo är också gångbart. :)

Flicka:
    Maya
    Vera
    Emma

Spännande att titta på namn igen! :)

• acure

Vi hade Lennon på vår lista sist (har också ett beatlesfan till make), kanske kan vara något? :) Fast John är ju ett klassiskt fint namn som funkar i alla länder och i alla tider. :)

• acure

Å det låter ju toppen KMW! :)

Jag vill också ha en administrativ tjänst, särskilt när jag tänker på hur dåligt jag mådde förra graviditeten. Blir trött bara att tänka på att orka med ännu en vinter med tung mage, foglossning och ryggont och sedan försöka vara en god pedagog på det, lyfta barn, klä på dem ytterkläder osv. Vill verkligen bort från förskolan pronto...

Håller tummarna att du får den tjänst du önskar! :)

• acure

KMW: vad underbart att det gick att ordna! Låter som en dröm att få jobba då under graviditeten! :)

• acure

Hur går det med magbildstråden tjejer? Ni kan väl slänga upp några bilder!? :)

• acure

Ja det är svårt att hitta tiden att vara lika aktiv med magfoto och loggbok som man var med ettan. Lite tråkigt att det är så men gissar att det är fullkomligt naturligt. :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma