Plus igen efter mf/ma

***bamsemegakramisar***

Därtill är jag för feg för att beställa på postorder, de kläderna brukar aldrig sitta bra på mig... Ovanpå det så vet jag fortfarande inte varför jag inte fått mer pengar från FK, så det är inte säkert ekonomin tillåter ngn shopping heller...Våran lillebror hade förra veckan (v24+2) ett BPD på 6,2cm (eller 62mm som det ju står)
I v17+6 när vi hade vårt RUL var BPD 4cm (40mm) så han har vuxit på bra därinne ![]()
*kram*
Vad skönt med en så bra BM ![]()
Och nej, det är inte skadligt alls med flera UL. Vi har sett vår lille 7 ggr (v7, v9, v11, v12, v16, v18 och v25) redan och ca 3 ggr till blir det (v29, v33 och v37) ![]()
*kramisar*
min dag idag (för intresseklubben
)
Wohoo, nu är tentan klar!
Men vilken dag altså! Kom inte riktigt iväg som jag planerade men tänkte att jaja, det kör jag ikapp....jo tjena när man hamnar bakom en lastbil som kör bred last och inte snabbare än 70 på en enfilig 100 väg. Parkerade och halvsprang med krycka och astung väska (salstenta med 8 st böcker...+mat och termos) och trodde jag hann med mina 2 minuter marginal...bara för att få veta att dörren låstes 3 minuter innan *skit* men men...fick vänta en 30 minuter så blev jag insläppt i alla fall, så det var ju bra.
Nu har jag fortfarrande ont i beckenet efter morgonens spurt och förbannar allt som heter saltentor med böcker. Få se hur det gick också...känns inte heeeeeeelt bra. Men men...då blir det omtenta, inte mer med det.
Så det har jag ägnat min dag hittils åt. Nu kommer jag ägna resten åt att umgås med min familj och snyta den dunderförkylda lillemans näsa.
Tuddelluuuu ![]()
Mabaja:
Hon är verkligen bedårande er lilla tös! Och jag håller med...vilken hurtigbulle du är! Shit, själv har man typ aldrig orkat gå på gym hela mitt liv....och du vill göra det redan 3 veckor efter förlossningen! Hatten av för dig vännen, men en liten tanke på vägen: det sägs att det tar 9 månader att bli av med sina gravidkilon...precis lika lång tid det tog att få dem med andra ord. Så stressa inte utan njut helhjärtat av livet och er bebis, dem växer alldeles för fort! (dessutom kommer amningen ta på din vikt också när Wilda börjar äta ännu mer sedan om någon månad, så vikten behöver du egentligen inte tänka på alls ännu)
Bara en liten omtanke från en mamma till en annan
*kramisar*