Plus igen efter mf/ma
Usch...jag har ätit för många vinergumm
fasiken...och det var ju inte ens vad jag egentligen var sugen på heller..haha....suck 
Usch...jag har ätit för många vinergumm
fasiken...och det var ju inte ens vad jag egentligen var sugen på heller..haha....suck 
Hörre ni alla kloka....vet ni om man kan bli sjukskriven när man pluggar??? Får man behålla sitt csn då?
Jag funderar starkt på att se om jag kan bli sjukskriven i december och fram till förlossningen. Har sådan jävla foglossning (går en bra dag med bara en krycka, men annars med 2) och det blir ju inte bättre. Sjukgymnastiken hjälper den dagen jag har den, men sedan efter 2 dagar har jag lika ont igen och det här med att plugga...jag orkar inte: dels hjälper det inte mina fogar när jag måste bära med mig en ryggsäck med böcker och matlåda i och sitta flera timmar i sträck på hårda stolar och sedan är jag pga den konstanta smärtan så otroligt fruktansvärt trött, känner mig aldrig utvilad (plus att mitt humör är därefter och det går ut över min stackars familj. Känner mig trött, grinig, kort stubin och ont hela tiden....det är fan inte kul någonstans)
Någon som vet? Fia kanske?
*kram*
Och ännu en namnfundering
Vad tycker ni om namnet Vindir???
Ärliga svar tack ![]()
VET ni vad jag har gjort nu????
HAHA!!!!
TV4 söker blivande mammor som ska föda i januari/februari i västmanland att ha med i en förlossningsdokumentär och nu har jag mailat till dem och anmält mitt intresse!!!! ASG!!!!!!
Anmälan om intresse är inte bindande och jag bad om mer info. Är det bara jag som får bestämma så är dem välkomna att vara med på förlossningen, men mannen min måste bearbetas liiiiiite till. Han delar inte helt min entusiasm och har inte insett det braiga med att vara med på tv
Haha, vi får se hur det går...kul kul
*kramisar*
hihi, nä...det stämmer ju
fast var det inte den 24.? en onsdag var det va? Haha, vi får kolla en gång till så det inte blir att du står där och väntar den ena dagen och jag den andra ![]()
Jag är himlans kluven angående det hela. Känns dummt att försöka bli sjukskriven när det är grupparbeten kvar och blir jag sjukskriven så får jag restuppgifter och det har jag redan så det räcker känns det som. Och grupparbeten är nog en himlans massa svårare att ta igen än en tenta man kan skriva ihop själv hemma. Så DET talar ju emot en sjukskrivning.
Men ja....sedan är det ju det här med orken och kroppen. Känns som jag skulle kunna sova i 3 veckor i sträck just nu och även om jag vilar massor på helgerna så sover jag så himla uruselt att när måndagen börjar då är jag redan trött för hela veckan. Sedan jobbar mannen ju dessutom varannan helg och då får jag inte vila alls för då är jag själv med lilleman och så börjar den nästa veckan och jag är ännu tröttare.
JAG LÄNGTAR TILL JUUUUUUUUL!!!!!! så, behövde få ur mig det
Hur är det med dig och lillstumpan?
*kram*