• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • färnik

Här får man ingenting gratis. Inte hjälper tjat och tårar heller.  Vill man ngt veta, så blir det till att ta en heldagstripp till stora staden och betala för kalaset själv. Värdelöst, men so it is... Obestämd

• Muffe80

Samma hos mig. De har inte ens en VUL-apparat utan gör bara UL i v 17-18 typ. Det är det enda. Förtuom sist när jag ringde och grät och blödde, då bokade de en tid men poängterade att de int gör så i vanliga fall.

Så vi bokar privat, det kostar tyvärr men det är det värt. Fast jag bävar inför imorgon.... hua! Vill inte få neg. besked.

• Odetta

VET ni vad jag har gjort nu???? ASG!!!!

Jag har bokat ett PREMIUM PAKET på Tittut UL klinik...1700kr kommer det kosta, men då får man hela 2D/3D/4D undersökningen som tar ca 45 minuter inspelat på DVD, man får 20-50 bilder på CD och papperskopor på ca 10 bilder (2D och 3D) plus könsbestämning!!! Tjoohooo!

TIDEN: Lördag den 13/11 klockan 10:45

Usch vad dyrt...men åh jag vill så gärna ju! och är det sista barnet för oss så känns det att jag vill gärna göra det här

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    Happiness skrev 2010-09-22 12:53:22 följande:
    Gulliga bästa ODD! Jag kapitulerar fullständigt. Ja med risk för att bli tjatig du brukar ha rätt. Platt mage på morgonen, tjocjk och fyrkantig på kvällen. Morgonågest var ett bra ord. Vänta ska gå och titta på den i spegeln nu efter 2 skogaholms och en tallrik havre Fras. En sec.....

Back...den var JÄTTE stor. Haha . Men det är bara pork . Ska verkligen skärpa till mig nu och lägga in en magbild ikväll. Du kan väl kolla och säga om jag ser anti-gravid ut. Lova!?!

Läste att du inte kände igen dig på bild längre. Me too! Det har gått så långt att jag inte känner igen ansiktet i spegeln rikigt. Ja det är sant. Ögonen har blivit mindre sitter som små korn långt inne i skallen. Vet du vad som hänt mer? Detta borde vara anatomiskt omöjligt....NÄSAN har blivit BREDARE. Hur hela hela friden kan fettet lagra sig på sidorna av näsan?

Tackar och niger för ditt peppande inlägg. Roligt att höra från dig. We´re in this together

P.S Livmoderkanten har jag aldrig hittat.....beror det på späcket månne? D.S
    ASG!!! MIN MEEEEED!!!!!

Min näsa blir ALLTID lite större när jag är gravid...haha vad kul att jag inte är ensam om detta fenomen!!!!!!!

Om du lägger ut en magbild så lovar jag att jag tittar på den och jag lovar dig att jag INTE kommer tycka att du ser anti-gravid ut....för så gravid som du är är det omöjligt

*kramisar*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • färnik
    Odetta skrev 2010-09-22 13:13:28 följande:
    Jag har bokat ett PREMIUM PAKET på Tittut UL klinik...1700kr kommer det kosta, men då får man hela 2D/3D/4D undersökningen som tar ca 45 minuter inspelat på DVD, man får 20-50 bilder på CD och papperskopor på ca 10 bilder (2D och 3D) plus könsbestämning!!! Tjoohooo!

Usch vad dyrt...men åh jag vill så gärna ju! och är det sista barnet för oss så känns det att jag vill gärna göra det här
    Åh vad roligt!!! Låter som en riktigt omfattade undersökning, och massor av minnen med hem. Det är säkert värt pengarna.

Vi gör troligtvis en lightvariant för 1000kr, även detta för att det är sista barnet, så då vill iaf jag kosta på oss det. Skrattande
  • PåvägMotSyskon

bev. vad joobbar du med, du har fast jobb eftersom du fick beviljad hp?? =) Grattis isf..

Theodor 2007 Dexter 2009 & BF - Nyårsprinsens =)
  • Happiness
    Odetta skrev 2010-09-22 13:15:48 följande:
    ASG!!! MIN MEEEEED!!!!!

Min näsa blir ALLTID lite större när jag är gravid...haha vad kul att jag inte är ensam om detta fenomen!!!!!!!

Om du lägger ut en magbild så lovar jag att jag tittar på den och jag lovar dig att jag INTE kommer tycka att du ser anti-gravid ut....för så gravid som du är är det omöjligt

*kramisar*
    Om jag lägger ut en näs-bild så lägger du ut en näs-bild! *vrål-skrattar* nä skämt åsido...preg-picture to night it is. Thank you for watching *haha jag har en amerika dag idag*

Tack för gulliga ord....och tack för våra breda näsor *ju bredare desto bättre'
  • Längtan efter liten

WOOOOOOW. det vill jag med..
    Längtan efter liten är stor
  • Happiness

Så där ja. Good for you! Så ska man göra. Bestämma sig skit snabbt! Blir ju bara så avis på dig. 45 min...det blir mycket film på baby det. Suck! Ska faktiskt fundera på att börja bearbeta mannen till samma sak.

Du gav mig inspiration
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma