• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Längtan efter liten

kan man göra 3D i göteborg någon som vet?

Längtan efter liten är stor
  • färnik

De har en tämligen omfattande undersökning till samma pris som den Odd bokat. Jag tror dock vi tar det billigare och kortare alternativet med kön/3d... Tror inte jag kan övertala mannen till det dyrare alyternativet tyvärr...

• Längtan efter liten

åååh så sugen jag blev nu... det skulle kosta 1700 med och var i 45 min varav ultralud i ca 35 min.

stog dock inget om hur många bilder man fick, men det varierar säkert... men dvd och sånt fick man.. och en journal..

myyysigt.. ska genast prata med sambon ikväll om det..

kanske kan få det som julklapp :D

Längtan efter liten är stor
  • Muffe80

Får jag fråga en sak:
    Varje onsdag går jag på gympa med granntjejen och vi är få som är där så det märks väl om jag är borta. Sisa gångerna har jag inte varit där pga illamåendet och så blir det även ikväll...
    Kommer kanske skippa det flera gånger framöver också.

Vad ska jag ha för ursäkt som verkar trovärdig för att inte gå på flera gånger?
    Magproblem?

• Odetta
    Muffe80 skrev 2010-09-22 15:04:58 följande:
    Får jag fråga en sak:
    Varje onsdag går jag på gympa med granntjejen och vi är få som är där så det märks väl om jag är borta. Sisa gångerna har jag inte varit där pga illamåendet och så blir det även ikväll...
    Kommer kanske skippa det flera gånger framöver också.

Vad ska jag ha för ursäkt som verkar trovärdig för att inte gå på flera gånger?
    Magproblem?
    Jag är en sådan där som tycker att ärlighet kommer man längst med. Säg som det är till henne, att du är gravid men med en massa komplikationer så du kan och vågar inte jumpa just nu. Och med tanke på omständigheter skulle du uppskatta om det fick förbli en hemlis. Svårare än så är det inte

*kram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    Längtan efter liten skrev 2010-09-22 14:01:24 följande:

åååh så sugen jag blev nu... det skulle kosta 1700 med och var i 45 min varav ultralud i ca 35 min.

stog dock inget om hur många bilder man fick, men det varierar säkert... men dvd och sånt fick man.. och en journal..

myyysigt.. ska genast prata med sambon ikväll om det..

kanske kan få det som julklapp :D

Tycker jag låter som en bra ursäkt: julklapp!

Go for it!

*kram*
  • Muffe80

Nej jag vill absolut inte säga till nån att jag är gravid innan ens min mamma och pappa vet om det, det är vår regel här hemma. De får kanske veta i helgen, om nu allt visar sig ok imorgon, Vet ju inte ens det och då vill jag inte berätta för grannen än heller.

Kanske låter konstigt, men lite hemlig av mig är jag.

kom gärna med fler förslag Men tack odd för inlägget

• Odetta
    Muffe80 skrev 2010-09-22 15:19:50 följande:

Nej jag vill absolut inte säga till nån att jag är gravid innan ens min mamma och pappa vet om det, det är vår regel här hemma. De får kanske veta i helgen, om nu allt visar sig ok imorgon, Vet ju inte ens det och då vill jag inte berätta för grannen än heller.

Kanske låter konstigt, men lite hemlig av mig är jag.

kom gärna med fler förslag Men tack odd för inlägget

Jo, det förstår jag...Magproblem låter väl annars som en bra ursäkt...du kan ju säga att du fått någon bakterie och att du har diare som inte vill ge med sig och jumpa/aktivitet gör det bara värre....fast sånnt kanske man inte heller vill berätta för grannen

*kram*

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma