telgebo skrev 2011-04-06 20:51:09 följande:
Varför skylls det på mig? Är så jävla less på det, allt läggs på mig när det är andra som är taskiga mot mig och kallar mig för paranoid och bla bla bla, ska inte dom fan lägga ner då?
Snälla snälla Telgebo... mitt inlägg till dig var inte illa menat på något som helst sätt. Jag lägger inte över mitt mående på någon annan/dig, jag lägger min energi på att få till en bra utredning och att vara med min älskade sambo, de dagar vi behöver gråter vi tillsammans men vi skrattar en massa också. För varje dag blir det mer skratt och mindre ledset. Så så dåligt mår jag inte längre...okej?
Nu är det vår och jag ska lägga energi i trädgården, jag ska fotografera Devin, jag har två bröllop i sommar som jag ska gå på... livet går vidare, oavsett hur vi ville att det skulle bli. Min tur kommer och det kommer bli den bebis vi har väntat på så länge.
Jag tänker inte lägga mer energi på dig, eller att besvara dina inlägg.. Det går liksom inte för du läser bara det du vill läsa, ser de du vill se. Å det står jag för. Ta hand om dig.
Tack alla andra, jag trivs ju i tråden..egentligen... å den dan jag plussar igen kanske jag känner annorlunda.
Sofy: LYCKA TILL på måndag! Jag kommer tänka på dig! <3 Vi hörs på msn!
Prommis har du nån scrap-blogg?