Plus igen efter mf/ma
Shit!!! Vår antenn blåste precis ner från taket!!
Shit!!! Vår antenn blåste precis ner från taket!!
Happi vad skönt att höra ifrån dig. hon är fantastisk!
Jag lämnar er nu... MA... varit död sen v8+? och hade tom tillbakabildats till 11 mm....
Gud det gör så ont att skriva de här orden och jag gråter förtvivlat... jag orkar inte mer nu..
Hej pinglor.. jag vill bara tacka för alla varma ord... tack tack, ni är så himla gullig!
Tillbringade hela kvällen på danderyds gynakut och fick träffa en surfitta till sköterska som förklarade att det var dumt att komma en torsdag med det här eftersom avdelning 14 var stängd på lördagar.... jag bara grät men borde ha svarat "ja ursäkta det var dåligt planerat av mig!!"
Sen fick jag iaf träffa en urgullig läkare som undersökte mig både länge och väl. Hon fattar inte hur läkaren i Kungsängen fick fostret till 11 mm hon mätte det till 19-20mm och tror att det avstannade 8+4.. 4 dagar efter vi fick se hjärtat slå...
Oh well.. ska tillbaka på söndag morgon och få MIfegyn som stoppar progesteronproduktionen och mjukar upp tappen... sen läggs jag in på tisdag morgon och får cytotec. Jag blöder ut fastande på avdelningen och hoppas kroppen sköter det själv annars skrapas jag samma dag.. antar det är därför de vill ha mig fastande..
Moderkakan, livmodern och mängden fostervatten motsvarar v12 precis som det ska... bara lilla knyttet som inte var med... :((
Jag kommer nog hänga här och läsa fortsättningsvis och önskar er alla stort lycka till, jag kommer sakna er!! Kraaaaam!
Jag vill bara visa vad som stod på trappen när jag kom ut ur duschen idag på em....
Tuuuusentack underbara kära Sofy... du fick mig att storgråta (igen...) men jag blev oerhört glad och rörd och tacksam...
Nallen är underbart mjuk och gosig och kommer få åka med som stöd på tisdag... chokladen ser fantastisk ut och blir perfekt "tröst"....
TACK!!