• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Cat79 skrev 2010-10-12 19:26:36 följande:
    Mabaja: Hon är ju alldeles alldeles underbart söt! Vilket hår hon har som nyfödd och hon var inte stor som du sa för att vara 10 dagar efter beräknat. Dem byxorna hon har på sig har jag med köpt till liten men tillhörande body också.

Kram
    jag hittade två bodies till de byxorna så köpte den kombon hon hade på sig. ja hon är ljuvlig! min alldeles egna prinsessa...

pancakes hade rätt på datum och en minuts diff på när hon kom ut... det är imponerande!!!. vem är näst på tur i listan?
  • Mabaja
    Muffe80 skrev 2010-10-13 09:50:23 följande:
    11+2 

Är inte 6.5 högt socker??
    jag tycker ockkså 6.5 låter högt. jag hade 4.2 eller nåt nån timme efter att jag ätit. var skitnojjig att mitt skulle ligga
    högt men det slapp jag... :)
  • Mabaja

haha lite utanför ämnet men måste bara berätta en sak.

fick nyss ett mail från redaktören för programmet agenda på svt. han hade sett att jag känner en person de söker. och då hittar de det i min blogg. personen de söker är mattias spogardh som var med i svenska biggest loser. så var bara för mig att ringa min bror för att få tag i numret, har inte det senaste han bytt till. :)

• Mabaja
    mallanis skrev 2010-10-14 13:28:09 följande:
    Jag har sett en klimp! En liten sak med ett tickande hjärta. Läkaren visade och mätte klimpen till 5,5 mm och visade hjärtat men jag hade så ställt in mig på att jag inte skulle se något alls och inte ett hjärta. Så jag sa igen Va menar du att man ser hjärtat! (fast jag hade redan sett det men fattade liksom inte) Ja ser du inte det så får du nog skaffa glasögon sa läkaren och visade igen! Då började jag grina... *asg* å så skönt att det iaf är något där inne!

Happiness så skönt att fått det gjort! Och tack ni snälla som hållt tummarna =)
    Åh vad underbart! Stort stort grattis! Helt fantastiskt ju! Den här gången får du din bebis, det har jag bestämt! Det är er tur nu!

Njut av ditt lilla liv i magen nu!
  • Mabaja
    mallanis: jag passar på att läsa lite när Wilda ligger hos sin pappa! Kan inte göra så mycket då jag är lite yrslig och skakis i hela kroppen pga kombinationen taskigt hb-värde, mjölken runnit till och reaktion från förlossningen...så istället för att förlita mig till tvn snor jag datorn...
  • Mabaja
    rontgensyrran skrev 2010-10-15 10:10:53 följande:
    Har du gjort något besök i den andra tråden ännu. Rätt ensamt där visserligen men snart så är vi där allihopa :)
    har inte gjort det. har ju fullt upp att följa era resor! :)
  • Mabaja

Småland: Fy vad jobbigt för dig men vad bra att du fick komma in på kontroll och fick direktiv om vad som händer! Nu hoppas vi att det går tillbaka och att du får återvända från ryggläge!

Evsi: GRATTIS till din graviditet! Nu ska det gå vägen ska du se! Vi håller tummarna!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma