Odetta skrev 2010-10-29 11:53:49 följande:
Mabaja:
Hon är verkligen bedårande er lilla tös! Och jag håller med...vilken hurtigbulle du är! Shit, själv har man typ aldrig orkat gå på gym hela mitt liv....och du vill göra det redan 3 veckor efter förlossningen! Hatten av för dig vännen, men en liten tanke på vägen: det sägs att det tar 9 månader att bli av med sina gravidkilon...precis lika lång tid det tog att få dem med andra ord. Så stressa inte utan njut helhjärtat av livet och er bebis, dem växer alldeles för fort! (dessutom kommer amningen ta på din vikt också när Wilda börjar äta ännu mer sedan om någon månad, så vikten behöver du egentligen inte tänka på alls ännu)
Bara en liten omtanke en mamma till en annan
*kramisar*
Blev inget gym idag! Hade en försäkringstant här på eftermiddagen så nu är hela familjen försäkrade! mitt i allt kom min pappa på spontanbesök och stannade hela eftermiddagen. så jag får vika mig idag då mannen ska träna kl 19...
jag har ju tänkt gå ner massa extra så mitt första mål är 4 kg fram till 1 dec. kommer ju i mina jeans, får lite hängmage bara så sååå stor skillnad är det inte nu jämfört med innan Wilda! :)
Längtan efter liten skrev 2010-10-29 12:13:25 följande:
mabaja: så söt hon är lilla dockan :D
simborgarmärket det var inte dåligt det.
det blir säkert bättre med det med. Men mysigt att ha henne nära, även om man behöver lite egentid också.
stor kram till dig.
Det är jättemysigt att sova nära! Man får duscha lite oftare bara! :)
och helt sjukt vad de utvecklas. Wilda ska prompt sitta upp nu när hon är vaken, glöm att det är okej att låta henne ligga ner. :)