sofy skrev 2010-10-18 23:02:28 följande:
Haha jaa herre, nä ingen idé o spekulera i varför dom mäter olika! 1,5 cm på 10 dgr e ju mer än bra så jag e nöjd me de o skiter i dateringen nu, de visar sig senare om inte annat ;)
Men guuud, 5,5 timme utan mat? Duktig tjej!! :D Sover hon mycke dagtid också? Nyfiken!

Förstår känslan me barnvagnen, tror jag.. haha! Men ååh de låter verkligen som de flyter på fint! Va glad jag blir!!
hon sover mest hela tiden... men vi förväntar oss att det är lugnet före stormen... snart kommer nog jordens magknip. :) än så länge är det lätt att vara mamma...
3 barns mamma84 skrev 2010-10-18 23:02:46 följande:
åh gumman du är en underbar mamma men jag förstår dig men gå ut o tränalåt din man passa henne han är ju oxå ''mamma'' då du åker och hjälper dig med allt med henne.
Du ska bara låta honom och inte bli avis hehe
Njut nu gumman medans du kan inte många som kan ducha i lugn o ro utan att dem skriker hahaha o absolut inte vara på toan själv hahaha kommer jag iaf ihåg *skrattar*
jag var tillo med tvungen att fast jag hade problem med magen lös så var jag tvungen att ta upp honom till mitt famn o skita samtidigt hahaha
Hur går att med ammning sömn som du fick svar på o sen allt annat med kroppen ..
Blöder du fortfarande ?
jag vet att vi är två om att vara föräldrar... men det är väl separationsångest helt enkelt och min man ärfullt medveten hur jag känner... jag blöder... wilda är ju bara åtta dagar. stygnen är kvar med.