• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Muffe80

Håller med om det där att man vill ta livet av sig för att man mår så dåligt. Just nu känner jag så, och då sitter jag dessutom på jobbet, kanske därför jag tycker extra synd om mig själv. + att jag verkligen hoppas att det är en bebis där inne som äter upp mig totalt inifrån, för annars blir jag hatisk ikväll.... Grr!

• Smålands jänta i storstaden

Nu har jag varit hos BM, järnvärdet var 126 så det var bra, likaså bltr var bra. Hon sa att huvudvårk är ganska vanligt v14-18 kunde inte riktigt förklara men hon pratade om hormoner och så. Så fick jag en bonus!!!! Fick lyssna på hjärtat! 145/min brukar man säga pojke eller flicka då?

• färnik

Flicka tror jag. Flört 145 är väl förhållandevis "högt". (Bm sa sist att mellan 110 och 160 räknas som normalt)

• Mabaja

Mina hjärtslag har legat mellan 135-150 så jag väntar nog en DET.

Enligt bm så har jag en bestämd krabat på insidan som inte tycker om att bli klämd på. Hjärtslagen går upp och den sparkar som attan så fort de försöker känna om jag är fixerad eller ej. :) sen väntar man lite och vips så är hjärtslagen på under 140 och mycket lugnare i magen. :)

• Odetta

LYCKA TILL IDAG MUFFE

Röntgen; gumman....vilka dagar du har haft! Hoppas du får må bättre nu och att det inte är blindtarmen *kram*

Sofy....kram vännen.

**kram till alla som vill ha**

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Cat79

Muffe: Nu har du varit på VUL och vi väntar på de glada nyheterna du ska ge oss.

Odd: Tack det är bara bra med mig, v 26 och mår kanon (det känns att man blivit lite större o lite tröttare nu)

Sofy: Hoppas du slutar må så dåligt... stor kram till dig.

Kajsalisa: Om vi inte ska iväg i helgen så kanske det blir en tur till till barnvagsaffären :)

Ego: Kan inte bestämma mig om jag orkar åka till vår sommarstuga som ligger 18 mil tur imorgon efter jobbet.... Sambon vill dit och vi har sagt det sen länge men nu tvekar jag, är så trött... Min sambos familj ska också dit, alltså 6 personer på 45 kvadratmeter. Ikväll kommer syster och hennes barn till mig :) De längtar så efter sin kusin då det endast har kusinen Mio i himmelen än så länge.

Kram på er!

• 3 barns mamma84
    Muffe:
    Gud jag hoppas att allt gick braHjärta
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2010-09-23 14:13:09 följande:
    Mina hjärtslag har legat mellan 135-150 så jag väntar nog en DET.

Enligt bm så har jag en bestämd krabat på insidan som inte tycker om att bli klämd på. Hjärtslagen går upp och den sparkar som attan så fort de försöker känna om jag är fixerad eller ej. :) sen väntar man lite och vips så är hjärtslagen på under 140 och mycket lugnare i magen. :)
    Haha en vild flicka du har i magen gumman
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Mabaja
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-23 18:03:21 följande:
    Haha en vild flicka du har i magen gumman
    Ja vi får se, kanske är en pojke! :)

En bestämd krabat om inte annat! Precis som sin mamma, tar inte vad som helst. haha.

Nu får vi se om bebisen kommer närmsta veckan eller om det blir övertid, v 40 idag!!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma