• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sofy
    Muffe80 skrev 2010-09-23 18:28:46 följande:

Sofy -när gjorde du ditt senaste VUL och hur stort var fostret då?

i 7+5 o då va de 14,5 mm, :)
  • sofy

Jag e alldeles svimfärdig nu, får inte behålla nånting alls i matväg. Lergiganen verkar ha gett upp också så ingen hjälp därifrån. Är såå hungrig, magen kurrar.. Men de e ju ingen idé o ens prova äta ngt nu heller då de bara åker upp. Min sambo tycker sjukan men nä javet inte. Hur många dagar me spyor o utan mat ska man vänta liksom innan man åker in o får vätska..?

• kajsalisa

Sofy; jag tycker nog att du ska söka vård innan du blir alltför uttorkad. Du har ju plutten i magen att tänka på också...

• Muffe80

Sök vård Sofy, det där låter inte bra

Blir lite nojjig över storleken på min plutt, men det kanske man inte ska vara...

• sofy
    kajsalisa skrev 2010-09-23 19:32:17 följande:
    Sofy; jag tycker nog att du ska söka vård innan du blir alltför uttorkad. Du har ju plutten i magen att tänka på också...
    Mja.. joo.. :/ Åker in efter 21.30 isåfall.. då har dom bytt personal precis annars hamnar man mitt i skiftbytet. Vill intee! Men kanske lika bra, blir kanske bätttre efter.. :)
  • kajsalisa
    sofy skrev 2010-09-23 19:51:44 följande:
    Mja.. joo.. :/ Åker in efter 21.30 isåfall.. då har dom bytt personal precis annars hamnar man mitt i skiftbytet. Vill intee! Men kanske lika bra, blir kanske bätttre efter.. :)
    Det låter som en bra idë tycker jag. Lycka till och håll oss uppdaterade...
    Kram \o/
  • Smålands jänta i storstaden

Muffe! Underbart din mini håller på att växa sig stor! Grattis!!

Tack för att ni delar med er Kajsalisa och havsklippan! Även om jag inte vill att ni ska ha haft ont i huvudet så känns det bättre att inte vara ensam!

idag har mest glidit runt på moln och varit så lycklig efter att jag fick höra hjärtat, känns som om jag känns mer sprattel nu när jag vågar tro att det är bebisen jag känner och inte otoligt mycket gaser! Skrattande

• Smålands jänta i storstaden
    sofy skrev 2010-09-23 19:51:44 följande:
    Tycker oxå att du borde åka in och få lite hjälp!
    Lycka till!
  • PåvägMotSyskon

muffe: JA sa ju att de inte behöver va mf, och de lät inte som mf.. men givetvis är man förtvivlad. Va likadan när ja blödde me mitt 2.a barn =)) GRATTIS

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma