• Evve81

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-06-27 16:49:15 följande:
    Det kan jag tänka mig att det är!! Såg hur mina kollegor led mot slutet.... Hur länge till ska du jobba?
    Jag ska jobba denna vecka och nästa. Känns verkligen som att jag inte gör en kanon insats på jobbet. Usch ibland lider jag nästan med mina kollegor som måste jobba med mig

Telge: Så hade ju från början när jag kissade att det knappt kom nåt utan att man fick luta sig framåt eller så MEN det har gått över. Kan ju vara bebis som trycker på nåt.

Jag har fortfarande emellanåt sdamma smärta i magen som jag hade i helgen men det går ju över efter ett tag när jag sitter ner så jag är ju inte alls intresserad av utflykter mm just för tillfället för om det behövs vill jag kunna sätta mig......
  • Evve81
    MCT79 skrev 2011-06-28 09:11:45 följande:
    OKej då stannar jag! Solig
    Idag kl 13 har jag ett "utesluta graviditet i äggledaren VUL inför resa till stora dyra sjukvårdsstaden".... Vi hoppas allt är bra, men det är det såklart. Allt annat är otänkbart...
    Jag håller mina tummar för dig! Klart ni ska vara kvar här! Sedan kan vi ju hoppas att ni får sällskap av ännu fler!

Idag kl 13 ska jag till bm. Jag hoppas då få veta att bebis ligger åt rätt HÅLL, att det inte är nåt fel på mina urinprover och att det ser bra ut. Måste väl också ta upp om mina smärtor i sidan som kommer och går...
  • Evve81
    Mamma till W skrev 2011-06-28 09:33:17 följande:
    Två veckor fick jag vara gravid innan första rosa på pappret dök upp! Nu får vi se om det kommer mer.:(
    Neeeej! Det kan ju också vara något annat!
  • Evve81

Mabaja: Då är det nog sexandet

Nu ska jag åka och handla lite och åka till bm sedan måste jag väl fortsätta med städningen..... Håller på göra plats för bebis kläder!

• Evve81

MCT: Grattis!

Sugar: Härligt med tredje trimestern. MIndre kul med sambon De måste ju kolla ordentligt. Eftersom du inte verkar bli smittad kan det ju inte vara magsjuka utan det måste ju nästan vara nåt annat....

Nu har jag varit till bm Bebis ligger med huvudet neråt och är iofs ruckbar men hon var helt säker! Mitt glukosvärde var på 5,0 så det var ju jättebra så hon tyckte att jag kunde fortsätta äta som jag gör! Min järnsprutoir verkar göra underverk för mitt HB är på 136 nu och hon tyckte att det var jättebra att jag får järnsprutorna så jag känner mig helt ärligt talad väldigt lättad idag

• Evve81

Telge: Ja mitt onda är värre än att föda barn kan jag säga. Hon tyckte jag skulle motionera men jag skulle inte tro det svarade jag för det är ju då jag får sådär ont.... Jag kan ju inte ska ta 2 alvedon och sedan ta en promenad

• Evve81
    telgebo skrev 2011-06-28 16:26:14 följande:
    Har du lämnat urinprov? Visade det på något? Jag har ju haft vita blodkroppar i min urin ändä sedan jag blev gravid.

Jag håller med dessa kramper gör ondare än att föda barn, fy tusan vad ont det gör.
    Jag har lämnat urinprov idag och möjligtvis att det var lite äggvita iden och socker men hon skickade iväg det på nåt test i alla fall för att se så det inte är nåt.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma