Plus igen efter mf/ma
Skulle idag åka och hämta vagnen som varit på lagning. När jag hämtar den så dubbelkollar jag att allt är ok men självklart så är den inte det. Den har varit inlämnad för att handtaget är höj och sänkbart även i åtdraget läge! Serviceteamet säger att det är mitt eget fel som dragit åt för hårt och fått den att hoppa ur läge, men nej så är det inte enligt mig själv.. Så iaf dubbelkollar jag handtaget och höger är hur bra som helst men vänster är fortfarande glapp! Så nu ska min vagn skickas ner till Emmaljunga för ytterligare bedömning och det kommer ta flera veckor innan den är hemma igen. och på papprena står det att jag gått i trappor med min vagn! Och det är nåt jag INTE har gjort, har inte ens åkt rulltrappa. Vi har ett steg upp till vårt hus i ungefär samma höjd med en trottoarkant (vilket var så jag upptäckte att handtaget var trasigt och har berättat det för serviceföretaget). Så jag börjar skälla på dem att det köper jag inte eftersom för nåt år sen så tog de upp det på programmet PLUS med Sverker och där det visade sig att det inte går på garanti.. Så det är nåt jag verkligen gått efter!
Ungefär 40 min senare när jag är ute på jakt efter en ny overall till W (hon har vuxit ur sin 56a och 62an är tokstor så måste ha ett mellanting) så får jag kommentaren "när ska du ha?"... Vänta nu, om inte jag minns fel så födde jag barn för fem veckor sen! Jag blev iaf jätteledsen och ännu mera förbannad. Jag mår tillräckligt dåligt över hur jag ser ut nu efteråt så jag vill inte ha en sån fråga...
***bamsekramisar till världens bästa Mabaja***

Ibland ere bra trögt däruppe som sagt ;)