Plus igen efter mf/ma
Den ser ut att ha ligg ju så därför undrade jag
Istället för mickrofonkåt är jag vagnkåt hahaha
Jag har haft Carena sitt och carena combi
Jag har haft emmajunga sitt 2 ggr en har jag kvar köpt år 09
Sen massa olika emmaljunga sen knorr haha den var KASS combi den med bläääh den lämnade vi på porten och en familj ja utlänsk familje bara tog den haha
Nu har vi ju Brio vagnen combi som vi kommer att ha tills Jan då vi köper Brio sing eller carena får se
Jag har vagnar bara för att dom är snygga när jag tröttnar vill jag ha en ny som alltid funkar hihi kvinnan har ju makten
Jag har också haft en Carena...deras syskonvagn! Den köpte vi innan vi blev gravida med det som slutade i MA och då sålde jag den igen. Den var sprillans ny och aldrig körd med, så jag räknar den inte in i "vagnar jag haft"...men åh vilken härlig vagn det var! Jag håller med, det är så kul med vagnar

Inga jäkla snurrhjul och ömtåliga tyger här inte! Och jag har iaf lärt mig av tidigare misstag, att inte köpa ngn billighetsvagn även om den bara används knappt ett år innan våran chockrosa emmaljunga scooter kan ta över. . Den vi köpte till dottern var helt värdelös, allt blev gickligt med tiden, hjulen ramlade av och alla möjliga fel.
nu är det ju dags att börja bygga upp magmusklerna igen och då behöver jag den inte längre! :)