• MCT79

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-04-06 21:09:01 följande:
    Jag börjar undra varför det alltid skylls på mig så fort det är nåt. Jag blev ledsen när MCT skrev att jag fan var paranoid och oroade upp mig. När jag skrev nåt förra veckan som hon oroade sig för sig fick jag skit av henne för det jag bad om ursäkt då. Nu blir jag kallad paranoid fan av henne bara för att jag tog illa upp av henne och att hon sewr mig som otrevli bla bla bla och dessutom verkar jag må lika dåligt som henne, MEN jag är gravid och hur ska man tolka det annat än att jag ska va fan glad typ som är det. Visst glad men orolig sådan men det är som det ska gömmas undan och man ska inte visa det, även om hon inte skriver här när hon är det nästa gång så visst kommer hon precis som jag vara skitorolig så jag fattar inte varför kalla mig paranoid när hon säkert kommer vara där själv. Och när nån skriver taskigt så beskylld jag dessutom vara den som tjfasar, det känns jävligt elakt. Det är ungefär som jag skriver nåt elakt till dig så beskylls du sedan för att bråka. Fattar du vad jag menar?

Jag känner mig avskydd av tråden ja, men vågar inte skriva det knappt få då får jag bara mer skit. Alla andra fåt oroa sig utan att höra att de är paranoida jävlar och du mår dåligt men är gravid vad typ fan glad över det, varför ska jag få ta sån skit av andra för. Det känns orättvisst och bara luktar bitterhet.
    Nu har jag två gånger skrivit varför jag kallade dig paranoid. Jag har skrivit att det var för att du tror att alla är ute efter dig. INTE FÖR ATT DU OROAR DIG ÖVER DIN GRAVIDITET FÖR DET GÖR VI ALLA! Men du fortsätter med _din_ egen tolkning över vad jag _egentligen_ menade... fattar du varför det är meningslöst att diskutera med dig?
    det gick åt skogen...igen.
  • MCT79
    Evve81 skrev 2011-04-06 21:19:27 följande:
    MCT: Jag har lagt in lite alster i denna www.prommis.bloggagratis.se Inte allt men endel. Jag är ingen bloggare egentligen. Som sagt så har vi andra inte tolkat ditt inlägg elakt på något sätt. Dessutom skulle det för mig vara en tankeställare om någon kallade mig för paranoid. Hoppas du/ni får må riktigt bra framöver och att ni får all hjälp ni behöver. Du är alltid välkommen i tråden!
    Tack dina ord värmer.. :)
    Ska kika in där.. såg nu att du hade den i sidfoten...*skäms*  Skriver nått inlägg där så du hittar till mig... =)
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-04-07 07:53:12 följande:

Sugar;

Följ mig på min blogg om du har lust, där kommer de mesta ske framöver! Om du inte gör det så skickar jag iväg ett mail till dig när han e här såklart! :)

KRAM till er allihop! Ni är fantastiska! Vill inte yttra ordet som börjar på T... me fyra bokstäver ;) De betyder otur.. men puss på er!! {#emotions_dlg.flower} 

Ohh vad skönt att det finns en till som aldrig säger T... när någon önskar lycka till! Folk tycker jag är knäpp!! Oooohh jag har hittat en knäppis till!!  :D  *dansar och jublar!*
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-04-07 08:17:06 följande:
    Hahahahahaha!!! ;) Mamma brukade alltid sparka mig i rumpan innan tävlingar o så när ja va yngre o säga "Break a leg!" de är mycke bättre, pappa sa alltid "lycka till" typ men de går inte svara på..

Men nä de på T... de vågar ja icke besvara.. sitter nån spärr i skallen haha! Kan bli lite jobbigt när man bara säger "Mmm" eller liknande, då tycker la folk man är otacksam ;)
    Exakt! "mhmm...."  eller så ler man bara... hahaha!
  • MCT79
    Odetta skrev 2011-04-07 08:20:42 följande:
    Åhhh...en till som är vidskeplig på detta med att säga tack när någon säger lycka till...jag trodde jag var ensam

Tänker på dig Sofy...massor massor massor!

*kramisar*
    Ohhh vi är treeeeeee!!!  Som en egen klan! hahaha! Cool
  • MCT79
    Odetta skrev 2011-04-07 08:26:04 följande:
    kastar ni också salt över vänster axel om ni råkat spilla lite på bordet tex??? Haha...det gör jag o min man tycker jag är lite knäpp för jag gör det även om vi är på restaurang
    Det har hänt.....  Cool
  • MCT79
    FruW skrev 2011-04-07 09:46:58 följande:
    Tack gumman! Ni alla här inger hopp för oss andra, utan er skulle det vara så mkt svårare att kämpa vidare!!

O jag vill så klart inget annat än att bli permanent medlem av den här tråden!
    Jag håller med dig där... när det känns som svartast så går man in här och vips så inser man att alla här inne har befunnit sig på svarta stället och det gåååår faktiskt tillslut... klart jag hellre skulle vara här än att kämpa än dock...
    Januari 2010 joinade jag om jag minns rätt.... tiden går...
  • MCT79
    Pancakes skrev 2011-04-07 09:49:30 följande:
    Förresten, har ni andra bestämt namn till era bebisar? Nån mer förutom Sofy?
    Vi satt med namnlistor hemma igår och diskuterade och vi tycker hyffsat lika tack och lov. Alla mina är dock väldigt vanliga tyvärr men det kan inte riktigt hjälpas. Vill inte hitta på nåt ovanligt bara för att liksom.

Här är några kandidater, vad tycker ni?

Tjej: Emma, Julia, Amanda, Emilia
    Kille: David, Oskar, Jonathan, Hugo
    Jag älskar Emma! Men det visste du redan! nu lär jag ju inte få nån 2011 så våra barn behöver inte gå i samma klass med samma namn.. ;)
    Jonathan är fint med!
  • MCT79
    Längtan efter liten skrev 2011-04-07 10:40:49 följande:

Ohhh stort grattis Längtan! Vad fin han är! <3
  • MCT79
    Muffe skrev 2011-04-07 11:07:50 följande:
    En liten fråga till er som bor i Stockholm, vilka BB är bäst?
    Vi ska dit snart och jag skulle vilja skriva ner nummer och ställen ifall det skulle sätta igång...
    Nu har jag ju inte provat själv men har hört mycket gott om Danderyd! Det verkar finnas två avdelningar där, en som hör till BB stockholm och en som är Danderyds egen... men ta den infon med en nypa salt....jag är inte säker..=)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma