Plus igen efter mf/ma
telgebo skrev 2011-04-06 21:09:01 följande:
Jag börjar undra varför det alltid skylls på mig så fort det är nåt. Jag blev ledsen när MCT skrev att jag fan var paranoid och oroade upp mig. När jag skrev nåt förra veckan som hon oroade sig för sig fick jag skit av henne för det jag bad om ursäkt då. Nu blir jag kallad paranoid fan av henne bara för att jag tog illa upp av henne och att hon sewr mig som otrevli bla bla bla och dessutom verkar jag må lika dåligt som henne, MEN jag är gravid och hur ska man tolka det annat än att jag ska va fan glad typ som är det. Visst glad men orolig sådan men det är som det ska gömmas undan och man ska inte visa det, även om hon inte skriver här när hon är det nästa gång så visst kommer hon precis som jag vara skitorolig så jag fattar inte varför kalla mig paranoid när hon säkert kommer vara där själv. Och när nån skriver taskigt så beskylld jag dessutom vara den som tjfasar, det känns jävligt elakt. Det är ungefär som jag skriver nåt elakt till dig så beskylls du sedan för att bråka. Fattar du vad jag menar?Jag känner mig avskydd av tråden ja, men vågar inte skriva det knappt få då får jag bara mer skit. Alla andra fåt oroa sig utan att höra att de är paranoida jävlar och du mår dåligt men är gravid vad typ fan glad över det, varför ska jag få ta sån skit av andra för. Det känns orättvisst och bara luktar bitterhet.