• MCT79

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-04-11 10:13:57 följande:
    ska jag dö nu ????
    gjorde en gravidkalender o sista men står att ja e i vecka 6 o har bf 8 dec
    Gör inte det...ta ett test först tycker jag...=)
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79

Jag har inte kollat de två senaste veckor, det har varit för jobbigt, men ikväll tänker jag titta!! Jag kommer bunkra med näsdukar för det kommer nog alla tänkbara känslor!! :D

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-11 16:13:43 följande:
    ja de skulle vara nåt

hoppas även MTC e tillbax här snaaart
    Vad gullig du är... hoppas också jag är tillbaka på "riktigt" snart!
  • MCT79
    Pancakes skrev 2011-04-11 16:35:48 följande:
    Hoppas jag med!!!! Saknar dig! Gillar din nya sidfot förresten! Skönt att du är mer hoppfull nu!
    Hahaha! Japp! Nu ser vi framåt! Även om det såklart kommer tårar emellanåt! =)
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-04-11 21:09:33 följande:
    Andra dosen cytotec nu! Dom tänkte prova ta hinnorna nu då han sjunkit ner mer men körde en dos till för bästa möjlighet o lyckas, så runt kl 1 inatt blir de nog hinnsprängning verkar de som nu.. eller ballong, vi får seee! Men jäklar va förvärkar ja har o dom är starka som tusan! :D Yiho! Nu ska C och jag snart knata iväg en sväng igen :) Ska bara ligga en stund till me CTG som efter varje dos.. inte mer spännande än så änsålänge ;)
    Spännande!

Nu har jag tittat på En unge i minuten för första gången sen mitt MA, blev en del tårar men till dig Odd vill jag säga två saker.... Du är så stark, så duktig och så inspirerade! Det andra är TACK för att du delade den här upplevelsen med oss! :)

Godnatt på er alla!
  • MCT79

Det går lite trögt vad jag förstår av facebook... pinvärkar och bad om att få bli dödad. Ingen som erbjudit sig att hjälpa till dock! Det var för tre timmar sen..

• MCT79

För en timme sen skrev Sofy att hon var hög som ett hus på lustgas och att hon nu skiter i oss till ungen är ute! ;)

• MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-12 13:44:01 följande:

Goda men tråkiga nyheter !
    Mensen kom nyss

Då slipper du undra iaf! Skydda er nu då om det inte passar med en liten till just nu! ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma