• MCT79

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-04-09 16:43:16 följande:
    Vaddå? Vad menas?

Jag kör ingen metod alls då jag redan är gravid.
    Det där var ju kanske lite onödigt, är målet att göra mig ledsen? misslyckades... jag vet att du är gravid, men vi pratade om tempning och du hade 18-månaders erfarenhet så jag ställde en enkel fråga.
    Man brukar säga att om tempen de tre senaste dygnen varit högre än den var de 6 senaste dagarna i genomsnitt så har man ägglossning.. kruxet är att den ofta redan _varit_ få eftersom tempen stiger efter äl.. det brukar kallas för tre över sex.
    För övrigt kritiserade jag inte dig jag bara talade om att min sjunker inte alls före äl, utan stiger efteråt... före äl håller den sig skapligt stabil men skiljer sig lite från dag till dag... efter äl går den tydligt uppåt och sen sjunker den vid mens.
    det gick åt skogen...igen.
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-04-09 16:56:26 följande:
    Ta inte alls så personligt som du skulle svarat mig, jag känner mig väldigt kritiserad av dig och som du är bitter och arg på mig och har du bara taskiga saker att komma med till mig så behöver du inte svara alls för du gör mig bara ledsen när du ska påpeka saker som jag vet är rätt.

Allas temp sjunker vid ÄL, det är den lägsta tempen på hela kurvan och sedan går den upp.

Jag har inte sex efter ÄL, jag är inte dum och helt novis, jag har bara haft otur dessa månader då jag försökt bli gravid, dom andra barnen har vart fullträff på en gång.

Jag känner på mig när ÄL är på intågande och kan enkelt räkna ut när den borde vara så här har jag aldrig haft babymaking i nåt sex i tre metod.
    =)

Nu påpekar ju du att jag inte koll på hur min kropp... MIN temp sjunker faktiskt inte före äl... men du vet väl bättre där också. =)

Å nej jag är inte bitter och arg på dig Telgebo.. varför i hela friden skulle jag vara det? Vad har du som jag har att vara avundsjuk på? Ingenting...absolut ingenting.. tvärtom.
    det gick åt skogen...igen.
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-04-09 18:49:06 följande:
    Min unge hittar inte ut, haha envisa skit!! Ska skicka me en karta o kalender till nästa ;) slemproppen gick me råge inatt, blodig o grejer. Mer mensvärk o sd men inget o klocka.. Jaja han har två nätter på sig sen tvingar vi ut honom! :D
    Det är ju en grabb! Han vägrar väl fråga efter vägen! Cool
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    MCT79 skrev 2011-04-09 18:57:14 följande:
    Det är ju en grabb! Han vägrar väl fråga efter vägen! Cool
    Faaaaaast.... vem ska han fråga...  Obestämd
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-04-09 18:59:39 följande:
    Mct, hahaha! Kanske är så.. Men hur svårt kan de va? ;) har fått två bilder på C som bebis ska lägga in dom när vi e hemma så får du jämföra me 3d bilden, sjukt lika!
    Gör gärna det... tyckte ju att han hade din mun annars! =)
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-04-09 21:56:14 följande:
    Odd;

Jag ska som sagt kika på webtv på datan från förlossningen när ja ligger där själv ;) Åååh va kul!

Ego;

De känns som ja har blivit påsatt av typ 4 elefanter! Satan va ont de gör i muffen haha. Och ont i ljumskarna. Blähä!
    Vilka referensramar! Hahahh! Hoppas det var snygga elefanter du... :)

Odd, du är så himla fin! Söt! Om det inte vore så att Sugar har tingat mig i nästa liv så......   ;)  (se granntråden. ;)

På väg mot syskon, du ser oerhört pigg och fräsh ut! Sådär ser jag inte ens ut i vanliga fall! haha!
  • MCT79

Inatt drömde jag om barnafödslar, det bådar gott för både Sofy och Little Junia!! Jag håller tummarna för er!

Grattis till VAB Prommis.. eller...v25 menar jag! ;)

• MCT79
    Pancakes skrev 2011-04-11 09:19:41 följande:

En helt annan fråga.. Nån som vet var man kan få tag i väggdekorationer till barnrum i form av Mumintrollet eller Barbapappa? Har bara sett dekorationer på Bauhaus men de är så himla könsstyrda dvs antingen Spiderman eller princessor liksom..

kiddoz.se/visa_produkt.asp&id=702&lang=sv dom där tyckte jag var söta!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma