• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    sofy skrev 2010-10-04 09:35:33 följande:
    Hur moderkakan har de?
    Har faktist läst om någonstans om när moderkakan inte är god skick kan man må skit illa vet inte vad det var men mankan nog söka upp detta
    Har du fått göra UL ??
    Du borde iaf ringa in få tid o se att allt ser bra ut.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • sofy
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-04 09:37:36 följande:
    Har faktist läst om någonstans om när moderkakan inte är god skick kan man må skit illa vet inte vad det var men mankan nog söka upp detta
    Har du fått göra UL ??
    Du borde iaf ringa in få tid o se att allt ser bra ut.
    Eh, allt ser bra ut. Bebisen mår kanon o härjar runt o allt annat dom också kollat ser bra ut. Har gjort två VUL denna vecka, så i guess so. Jag har hyperemesis, antagligen pga min sköldkörtelsjukdom. De e ju fler än jag som mår illa under sin grav, ska allas moderkakor då va i dåligt skick?
  • sofy
    rontgensyrran skrev 2010-10-04 09:29:05 följande:
    hhahaahaaa..jag är sjukskriven nu en månad. Märks det??!!! Hahahhaaa...blir så otrolig lätt uttråkad, så jag kommer nog bombadera tråden ett tag fram över.
    Haha gött de ;) Ja orkar inte lika mycke just nu, noll energi igen.. Blä!! :P
  • rontgensyrran
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-04 09:33:53 följande:
    Apropå dildon sambon köpte en till mig en ''kanin''men den skitet gick sönder hahahahahaha dåliga dildo får skylla på den för jag var ju snäll
    Nu får sambon köpa en NY till mig *fniss*
    Behöver väl inte åka så långt för att handla väl? Finns det inte butiker där du bor? Sen finns ju internet också.
  • rontgensyrran
    sofy skrev 2010-10-04 09:41:49 följande:
    Haha gött de ;) Ja orkar inte lika mycke just nu, noll energi igen.. Blä!! :P
    De´t är helt klart förståligt!!! Du får ju inte i dig nån ny energi heller juh, utan förlorar bara energi.Din bebis är en liten energitjuv :)
  • 3 barns mamma84
    sofy skrev 2010-10-04 09:40:19 följande:
    Eh, allt ser bra ut. Bebisen mår kanon o härjar runt o allt annat dom också kollat ser bra ut. Har gjort två VUL denna vecka, så i guess so. Jag har hyperemesis, antagligen pga min sköldkörtelsjukdom. De e ju fler än jag som mår illa under sin grav, ska allas moderkakor då va i dåligt skick?
    Det var inte det jag menade !
    Menade bara att det (kan) vara något annat.
    Men skönt att allt e okej.
  • sofy
    rontgensyrran skrev 2010-10-04 09:43:41 följande:
    De´t är helt klart förståligt!!! Du får ju inte i dig nån ny energi heller juh, utan förlorar bara energi.Din bebis är en liten energitjuv :)
    Haha jaa, jäkla unge! Men de e väl dags o vänja sig i tid bara ;) Va uppe 3 ggr inatt o kissade också, eller ja mellan 02-06.. Inge trött alls, näänä! :/
  • 3 barns mamma84
    rontgensyrran skrev 2010-10-04 09:42:15 följande:
    Behöver väl inte åka så långt för att handla väl? Finns det inte butiker där du bor? Sen finns ju internet också.
    Hahahatror inte en ladbruksgård har tillgång till dildos hahaha får nog beställa
  • Lallan

Sofy: Fick du med medicin hem? Den som du fick på sjukhuset. Hoppas att det går åt rätt håll för dig. Om inte är det nog likabra att åka tillbaka så att du inte blir liak dålig igen som du var när du väl åkte in sist.

Nu är det dax för mig att rycka upp mig för att dra iväg på läkarbesök och förhoppningsvis tigga till mig en sjukskrivning!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma