• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    sofy skrev 2010-10-04 09:24:26 följande:
    Muffe; Inge mer blod? Konstigt........ ;) Vad va de vi sa, igen? Lyssna på oss nu, haha! KRAM!

Pancakes; Sushi är som Lallan skriver, OK! Dom fryser ju fisken innan så. :) Och ja har badat jacuzzi hemma hos ma & pa, verkar ju funkat för mig iallafall. Och sex har vi också haft. första gången i v 8, men de går ok. :)

MCT; Hoppas hoppas!!!
    Hahaha jag sa iaf att hon var gravid
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • sofy

Fick komma hem igår.. mådde helt ok faktiskt, hade världens energi. Tills jag vaknade imorse, upp som en sol o ner som en pannkaka. Illamående. Kräks. Jag vill inte tillbaka till sjukan på en gång. Ska nog vila lite o hoppas de går över.. I wish.

Härligt me lite fart i tråden iallafall :)

• rontgensyrran
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-04 09:21:27 följande:
    Hahahahaha jag har en snusk jerna istället för gravid jerna hahahahaha  
    hahahaha verkligen! Jag kan knappt inte ens tänka på sex. Kan inte njuta av det riktigt då bebis sparkar och sånt mitt i. Snacka om turn-off.
  • rontgensyrran
    sofy skrev 2010-10-04 09:26:53 följande:
    Fick komma hem igår.. mådde helt ok faktiskt, hade världens energi. Tills jag vaknade imorse, upp som en sol o ner som en pannkaka. Illamående. Kräks. Jag vill inte tillbaka till sjukan på en gång. Ska nog vila lite o hoppas de går över.. I wish.

hhahaahaaa..jag är sjukskriven nu en månad. Märks det??!!! Hahahhaaa...blir så otrolig lätt uttråkad, så jag kommer nog bombadera tråden ett tag fram över.
  • 3 barns mamma84
    sofy skrev 2010-10-04 09:26:53 följande:

Trist att man ska må illa då vad har du provat dig fram ?
    Åksjuktabletter ?
    Äta på morgonen innan du går upp ?

Jag hade illamående med denna pojk började v 9-10 slutadevecka 12 men spydde aldrig sköööönt jajag kan inte spy så det var väl därför:-/
  • 3 barns mamma84
    rontgensyrran skrev 2010-10-04 09:27:46 följande:
    hahahaha verkligen! Jag kan knappt inte ens tänka på sex. Kan inte njuta av det riktigt då bebis sparkar och sånt mitt i. Snacka om turn-off.
    men åååh tycker synd om dig tjejen jag är sexmissbrukare förfan!!!våt o kåt hela tiden hahahaha sambon NJUTER som fan men ibland blir det för mkt och han säger STOP hahaha
    men det härliga är att vi kan titta på P varje dag och bara njuuuuuta och sen får man morgon sex hihihi
  • sofy
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-04 09:29:40 följande:
    Trist att man ska må illa då vad har du provat dig fram ?
    Åksjuktabletter ?
    Äta på morgonen innan du går upp ?

Jag hade illamående med denna pojk började v 9-10 slutadevecka 12 men spydde aldrig sköööönt jajag kan inte spy så det var väl därför:-/
    Vad ja har provat? Lergigan, lergigan comp, zofran, torecan, primperan, legat på sjukhus me dropp/näringsdropp, spyr konstant, ketoner för tillfället +2 i urinen.
  • 3 barns mamma84
    rontgensyrran skrev 2010-10-04 09:27:46 följande:
    Apropå dildon sambon köpte en till mig en ''kanin''men den skitet gick sönder hahahahahaha dåliga dildo får skylla på den för jag var ju snäll
    Nu får sambon köpa en NY till mig *fniss*
  • 3 barns mamma84
    sofy skrev 2010-10-04 09:33:04 följande:
    Vad ja har provat? Lergigan, lergigan comp, zofran, torecan, primperan, legat på sjukhus me dropp/näringsdropp, spyr konstant, ketoner för tillfället +2 i urinen.
    åååååh har du undersökt hur moderkakan har det ??
  • sofy
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-04 09:34:43 följande:
    åååååh har du undersökt hur moderkakan har det ??
    Hur moderkakan har de?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma