• MCT79

Plus igen efter mf/ma

sugarrush skrev 2011-06-13 18:40:36 följande:
    Telgebo: ja idag har jag känt mig helt slut! Jag har varit jättetrött innan också, men liksom avfärdat det själv med att jag nog är lite lat.. Jag vill liksom inte sjåpa mig... Men idag när jag fick värdena kände jag att jag VERKLiGEN var trött! Började dagdrömma om sjukskrivning så att man kunde vara hemma och BARA sova på dagarna...!

Bm sade att det kanske blir järninjektioner framöver. Blodtrycket visste hon nog inte riktigt vad hon kunde göra åt, hon skulle kolla med läkaren.
    Ja låter nästan läskigt lågt du... när jag jobbade på kirurgen fick patienterna med alltför lågt blodtryck rådet att salta extra på maten och dricka mer vätska. Njurarna behöver ju ett visst tryck för att kunna producera urin, om jag minns rätt går den gränsen någonstans kring 70 i systoliskt tryck (övre trycket alltså) Så du har ju lite marginal kvar... men jag förstår om du är trött...
    Det är bara att kämpa på!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-13 18:42:19 följande:
    Ja MCT! Fan vad det är DIN tur nu!
    En vecka till Bim....*trumvirvel*
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-06-13 18:49:02 följande:
    Heja heja heja!!!

När blire grillning nästa gång? :D
    Inget spikat! När har du tid på torsdag på Astrid? Jag börjar 13 då. Lunch?
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-13 18:49:05 följande:
    Och den här gången MCT, så kommer inte mensen! Det bestämmer vi nu!
    När ska du börja testa?
    Jag vetinte...hmm... på fredag tror jag... hihi! Har massor med tester hemma!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-13 20:55:05 följande:
    Ljuvligt! Ser fram emot att se dina små glädjetjut här i tråden fram emot helgen då!
    Då kommer jag få en liten glädjetår i ögat för din skull...
    Jag hoppas du har rätt...  :)
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-13 21:05:23 följande:
    Vad är det värsta er kille/man skulle kunna göra mot er som skulle få er att lämna honom? Nu menar jag inte otrohet då . 

Om ni nyss börjat träffa en kille och han ständigt dyker upp sent till era dejter, börjar ta er för given efter bara nån vecka skulle ni dumpa han då eller ge han chans på chans? Skulle ni acceptera att han aldrig ringer er, aldrig kör er hem eller hämtar upp dig utan du får sitta och åka fram och tillbaks ca 2 timmar enkel resa (dessutom gravid). Skulle ni vara kvar?
    Ptjaaa... beror väl på vad jag känner för honom... jag hade 54 mil till min sambo när vi träffades... vi åkte fram och tillbaka 11 månader...

Hur tar han dig för given redan efter en vecka menar du`? Om man dejtar så kanske det inte är så att man träffas/hörs varje dag i början?
  • MCT79

Jag har plussat...svagt... men det är bim på måndag först.... fingers crossed...

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-15 19:18:09 följande:
    WOW! VAD UUUUNDERBAAAAAAAAAART!!!! SHIT POMMET FRITES vad glad jag blir för dig!
    Grattis gumman!!!!

P.S. Det där var minsann första halvan av 2012 med GOD marginal!. Snyggt jobbat!
    Lugn och fin nu, siktar på bim i första hand.. ;)
  • MCT79

Stoooort tack till alla! Jag vågar såklart inte hoppas utan inväntar bim på måndag...=))

Jahajaaa....
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma