Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

Sir Bubbalots mamma skrev 2011-02-28 16:24:55 följande:
    du har väl dator. de va de jag mena med att ladda ner. då behöver man inte en dvd eller dvd spelare :)

gillar du att sjunga å dansa då? om du gör de sätt på din favorit låt å sjung så falskt å högt du kan å dansa till den. (gärna en glad peppig sång så klart)  om inte annat får du bonusen att du kanske plågar grannarna lite.. de e oxå nåt som brukar göra mig gladare..

Men som sagt de e helt upp till dig! Men dagarna går inte snabbare om du deppar ner dig. Om jag lärde mig nått ifrån den tiden jag va gick i terapi efter en misshandel är att man måste bryta de neggativa tankarna annars äter dom upp en.
    tack för tips men fixar inte att sjunga och låtsas tjoa
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 16:26:05 följande:

Vilken fin stämning vi har tjejer? :D

Igår hade jag förvärkar i flera timmar. jag älskade det =) ha ha hur kan man älska förvärkar? jo för då känns allt på riktigt...
    Så nu vill jag ju bara ha det hela tiden.'

ja jag vet, jag är sjuk :)

varför ironisk
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    Muffe skrev 2011-02-28 16:27:41 följande:
    Du kan väl prata om allt som tynger dig, om allt du skriver om här.

Alla har rätt att uppsöka vård, men visst, man får säkerligen betala det själv. Vet någon i tråden som fått kuratorstöd efter flera missfall! Det är värt att prova!
    jo jag vet men jag mår för dåligt nu att orka söka hjälp och för grisk när jag orkar och nu är allt stängt för dagen och det öär nu jag behöver prata för att jag mår dålifr ich gråter hela tiden, ögonen är helt rödgråtna och jagser inte klok ut och jag hatar mig själv för att jag räkt idag.
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    sugarrush skrev 2011-02-28 16:27:55 följande:
    Vad ledsen jag blir Telgebo.
    Jag skrev ett långt meddelande för att jag ville hjälpa dig och vara snäll. Men det enda du kommenterar är något jag INTE ALLS har skrivit.
    Jag har inte sagt något om vem som grälar alls ju. Kanske var jag på "din" sida, det vet du ju inte. Varför attackerar du mig när jag bara ville vara snäll och lade ber en lång stund på att försöka hjälpa dig.

Fan, nu blir jag ledsen på riktigt. Jag tycker inte jag förtjänar att bli påhoppad när jag bara försöker vara snäll.
    jag gråter också  och är färdig för psyket för att jag m¨r ¨å dåligt men jag tog åt mig flr du skriver gräl och sedan till mig så jag kände mig träffas
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    sugarrush skrev 2011-02-28 16:30:06 följande:
    Ännu en gång, jag har ALDRIG sagt att din oro är gräl! Aldrig! Jag ville hjälpa dig. Punkt.
    tack  jag kan inte skriva knappt ser inte tangenter gråter hela tiden känns som en ångest
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    Muffe skrev 2011-02-28 16:31:20 följande:
    VAD tycker du är roligt då telgebo? eller har världens rasat helt? Var har du din dotter/ditt andra barn?
    det känns som hela världen rasat minst sagt det enda som är roligt är att få reda på att min bebis lever få höra hjärtljud eller se den

måste ta paus och gråta lite...vänta

min dotter är hos sin pappa där hon bor
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 16:31:51 följande:
    ja varför inte? jag tycker rent ut sagt att detta är skit barnsligt.. vi är väl alla här inne vuxna eller?det är bara att lägga ner det.. gå vidare nu, och det skriver jag till alla inte BARA till dig så du behöver inte ta åt dig allt!
    lägga ner hoppet gjorde jag i morse redan
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    Muffe skrev 2011-02-28 16:38:44 följande:
    Du kanske ska uppsöka sjukvården om det är så illa?
    psyket menar du
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    Muffe skrev 2011-02-28 16:39:06 följande:
    Var är ditt barn på 3 år? Hon/han måste ju ge dig massa energi och livslust!
    hos sin pappa hon där och går på dagis vet inte var hon bor pappan vill inte säga det
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 16:43:23 följande:
    du ser ju hur du skriver?
    sa jag något om att lägga ner något hopp?
    nej du skrev att jag var gjantif och skulle lägga ner och jag tackar för din förståelse oc pepp
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    Muffe skrev 2011-02-28 16:52:12 följande:
    Fast om hoppet är ute telgebo, då kanske du ska återgå till systertråden? Det är ju bara jobbigt om du läser här inne om våra graviditeter om du inte är gravid själv ju?!
    vad omtänksamt och gulligt skrivet.

vad får du alklt elakt och kränkande ifrån?
    Gravid v.6+1 BF 24/10
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma