Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

färnik skrev 2011-02-28 12:59:32 följande:
    Hon blir 5 år i april. (Helt sanslöst, hur har hon hunnit bli så stor? Och jag som ville ha barn tätt, nu blir det 5 år emellan. Ja ja, naturen gör som den vill ibland...)
    Muffe skrev 2011-02-28 12:56:32 följande:
    Men det gör inget, för påsarna var ju svindyra!
    Jag tänkte inte köpa påsar, utan stoppa i en vanlig påse och använda som sophink bara. Glad
    ok 5 år stora tjejen. Min lilla fyller 3 år om ca 1,5 vecka.
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-02-28 13:19:33 följande:
    Telgebo;

Jag har inte tempat!??! Provade en halv månad för 4 år sen men de va inget för mig. Så, vad menar du?
    Du skrev att din temp diffade jättemycket i ditt inlägg om tempen i morse till mig.
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo

Så skrev du till mig idag

Symptomen varierar hela graviditeten, min temp har diffat massor.. men men, ditt val :)

Då har ju du tempat anser jag under din graviditet.

Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-02-28 13:33:45 följande:
    Ja, och det skrev jag även för några dagar sen och du tackade då för det och blev lugnad när min skiljde sig så mycket. Jag skrev även då att jag legat inne på sjukhus massor i början och att de DÅ tagit tempen på mig samma tid på morgonen, de är ju rutin - därav att jag vet vad min temp var eftersom jag har papprena på de hemma.
    Jag tolkade det som du använt dig utav FF och tempat i orolighetssyfte efter plus som jag, fattade inte att det var sjukhuset. Har man ingen kunskap så så ör det kanske svårt att hänga med vad som anses som bra hög temp.

Du behöver inte låta arg, jag har väl inte gjort dig mågot illa eller.
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-02-28 13:43:39 följande:
    Hej hopp!

Sluta oroa dig nu Telgebo.. jag vet att det är svårt, men vi är gravida till motsatsen bevisats!

Jag behöver expertråd/tips... jag har inte bajsat på SEX DAGAR!   Från att ha varit lös i magen är det nu tvärstopp!! Jag äter frukt, grovt bröd, dricker massor, rör på mig, ätit katrinplommon... NADA!

Nu börjar jag känna av det om jag säger så!

/desperat
    Då ska ingen oroa sig inte ens för förstoppning då
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-02-28 13:46:55 följande:
    Nej, det har jag inte gjort. Skapar bara onödig oro enligt mig, så de är ingen metod jag skulle använda. Min temp var ena morgonen 37,3 och en annan 36,9. Större diff än din, och han sparkar o har sig därinne, så de va inget fel här iallafall. Säger som MCT, ni är gravida tills motsatsen bevisas.

Låta arg? Jag svarade på det du skrev, hur låter man glad när man skriver då?
    Heeregud vad du håller på, jag ignorerar dagisfasoner och försök till provocerande från din sida.

Så jävla löjligt att skriva jag hade större diff än di, jisses. Du har ingen förståelese alls för min oro så du behöver inte bry dig då.
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-02-28 13:54:45 följande:
    Men nu får du lägga ner, provocerande? Jag har försökt peppa, men de hjälper ju inte. Du slår ifrån dig allt! Ja, min diff var STÖRRE än din och INGEN FARA, så jag menar att din diff på 37,1 till 37,0 inte heller borde vara det då.
    men ursäkta mig så mycket då jag har ju skrivit att jag är orolig och bara för att det gick bra för dig beryder inte att det gör det för mig, jag har annan erfarenhet än dig så försök att förstå än att jämföra dina siffror med dina
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 14:00:42 följande:
    SLUTA
    ska jag sluta när det är sofy som är oförstående.
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    Pancakes skrev 2011-02-28 14:01:56 följande:
    Men Telgebo, varför denna ilska? Sofy försöker ju bara hjälpa och stötta precis som vi alla gör här inne. Det är det denna tråd är till för, vi vill alla varandra väl och eftersom vi alla varit med om missfall förstår vi mycket väl oron man känner. Vi förstår dig och vi vet hur det känns, men tyvärr är det inte mycket man kan göra åt sin oro, fast det kna ju hjälpa att höra om andras erfarenheter, symtom, temperaturer, kramper, blödningar etc. Det är ju sånt som lugnar en lite!
    Jag tyckte dsofy vad okänslig när hon skrev, hårda ord från henne och så blir jag kallad för att köra håra ord och sluta och så när det är sofy som borde be om ursäkt och sluta provocera.
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-02-28 14:10:12 följande:
    Äeh tjejer, jag drar härifrån! Så jävla dålig stämning här nuförtiden.

Fyfan.
    så nu blir jag anklagad för det också, tack för att du gör mitt liv lättare det är just det du inte förstår. Nu hotar du med detta för att JAG ska få dåligt sanvete. Jag anser bara att du inte förstår kan du bara inte fatta det? Att skriva min fiff var större än din och jag förstår din oro men jag hade större skillnad och mäådde sämre än dig mer synd om mig bla bl bla typ än inte direkt att förstå, det är att ge en rak höger.
    Gravid v.6+1 BF 24/10
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma