MCT79 skrev 2011-03-01 19:41:04 följande:
Snygg du är Färnevik! Både på foto och teckning!Oj... nu ser jag verkligen fram emot vad som komma skall... ;)
Hörrni jag gör kväller nu! Idag är ingen bra dag.. jag har svimmat 3 ggr.. under kvällen och just nu snurrar hela världen... hoppas det är bättre i morgon!
Godnatt med er!
Svimmat? Oj oj oj. lågt blodtryck eller vad kan det bero på? Låter inget vidare.
Hoppas du mår bättre imorgon
needtobreathe skrev 2011-03-01 20:06:15 följande:
Haha jadå, de är normalt - vissa har lugna, andra vilda! :) Samma när dom kommer ut ju. Och jag är inte förvånad me två galna föräldrar, haha. Inget o oroa sig för! =)
Är lite stolt över min buse, i journalerna står det alltid "Mycket aktiv bebis", precis de jag gillar ;) Full fart!
Ha ha mycket aktiv bebis

du lär få att göra sedan sofy
Nää nu ska jag nog gå och knyta mig och försöka få mig lite sömn, hoppas kunna somna utan problem, gillar inte bätter då man bara ligger och vänder och vrider på sig i flera timmar. Får bara hoppas jag vaknar i tid imorgon, lyckades ju med konsten för första gången går att tappa väckarklockan i golvet och den gick sönder och jag har inget annan klocka mobil eller så, men jag brukar vakna när solen går upp så är inte så oroligatt försova mig än så viktig dag som imorgon.
Natti natti tjejer.