Längtan efter liten skrev 2011-02-28 18:14:50 följande:
allvarligt ge dig nu!!! vad vinner du på detta?
jag skrev inte till dig eller hur? ja lägg ner, vi blir ju bara osams eller hur? är det så du vill ha det så fine, fortsätt! gör dig osams med hela tråden gör det.
Alla har vi varit oroliga och ja jag har varit det till 1000, vissa har säkert blivit irriterade på mig med och sagt till mig, men inte har väl jag börjat anklaga folk för det.
jag svalde det, bad om ursäkt och rätade på ryggen och tog tag i problemet istället för att sitta kvar och inte göra ett skit!
hur ska vi kunna hjälpa dig om du inte själv gör det?
vad är det du egentligen vill att vi ska göra?
säg det istället...
vi är inga super människor här inne, vi är helt vanliga folk.
Du behöver proffesionell hjälp. och vi är inte proffesionella, vi kan bara göra så gott vi kan...
så säg inte till mig att jag inte har någon förståelse, då vet du inte vad du pratar om.
så bra nu fick jag ur mitt agg... nu återgår jag till det vanliga igen.. tack och hej...
Du skrev bara till mig för att du var arg, tolkar jag det rätt då?
Hela tråden hatar ju mig, det känns så
Det enda jag vill nu är att få göra ett VUL nu, jag pallar inte psykikst att vänta i över 1 hel vecka till, jag orkar inte det mitt psyke pallar inte, jag sover inget bra, kan inte tänka på annat, går liksom bara och väntar på att blod och vågar inte ta mig för något. Jag är helt vettskrämd och jag är så förvånad att jag är så fruktansvärt jävla rädd, jag trodde aldrig att jag skulle vara så jävla rädd.
Men prata med mvc om det får man ju ingen förståelse det är bara vänta som gäller och orden det är för tidigt och ser vi inget så blir du bara ännu mer rädd och då måste du ändå vänta. Önskar jag fixade att storgråta i luren med MVC men jag gör det inte, är för jädra spänd så jag håller masken