Plus igen efter mf/ma
Evve81 skrev 2011-02-27 11:24:08 följande:
Cat: Hoppas hon piggar på sig. Här går det mycker RS nu.Undra hur det går för SOFY? Jag tror hon snart har sin bebis här.
Jag sitter och lyssnar på melodifestival bidragen och har nopg bara hittat 2 av ALLA som jag tycker är bra. Linda Bengtzing och Sebastian.... Men man lär väl gilla fler sedan när man hört alla
Jag har ju MASSOR med barnkläder och kanske extra mycket när man har en av varje.... Nu har jag som i vanliga fall har lätt för att rensa jättesvårt att ge bort kläder. MEN jag har rensat bort 3 banan kartonger och 3 påsar. Kartongerna är kvar och påsarna ska kastas och endel ska grannen få. Men när bebis kommit och vi vet vad det är så ska jag göra mig av med ALLT som inte kommer användas. Jag älskar ju att gå på bytardagar så jag ska väl vara med på såna till hösten när jag ska vara hemma för då har man tid att prismärka allt..... Men jag är ju bara i v 18 så jag lär väl inte boa än????
Ett konstigt samma träffande är ju sedan dom drog igång dessa deltävlingar 2004 att det är alltid nån av de 2 som går vidare till final i Globen som vinner hela alltet.
2004 så tävlade lena PH och hon vann ju alltet med Get gör ont
2005 Martin Stenmarck tävlade i delfinal 4 med las Vegas och vann alltet
2006 Carola med Evighet i deltävling 4 vann
2007 Thea Ark deltävling 4 vann
2008 Charlotte Perelli deltävling 4 vann
2008 Malena Ernman deltävling 4 vann
2010 Anna Begendahl deltävling 4 vann men vilket fiasko
Så om det är samma i år så kommer alltså Linda Bentzing eller Nick Borg vinna i år och hans låt är ju en kopia på Greens days 21 guns, det hörde jag direkt så plagiat så det bara skiker om det.
Jag gillar Dannys låt och Sanna Nelsen och gillade även Love generation och Linda Pritchard igår.