Marlyn skrev 2011-03-02 08:17:43 följande:
Telgebo: Jag kommer att tänka på dig på väg till jobbet!!!! Jag ska jobba idag och du ska på VUL....

Så fort jag kommer hem kommer jag att titta in här för att se hur det gått för dig.
Tiden fram till fredag kommer inte att kännas så jobbig eftersom jag ska jobba idag och förhoppningsvis imorgon också.
Saknar verkligen dom på jobbet, dom kommer att bli såååå förvånade och förhoppningsvis glada att se mig igen =) Längtar!
Har du fått tillbaka jobbet vännen?

Åhh vad glad jag är för din skull isf.
Tack för att jag finns i dina tankar idag, du finns i mina också ofta . Jag tänker så hur det går för dig. Skönt att du kan hålla dig sysselsatt fram tills på fredag och jag ska hålla tummarna för dig då.
Vill bara säga det så alla vet det: Hör ni inget ifrån mig idag så gick det åt helvete och kommer inte orka sitta vid någon dator idag iaf och jag tror inte ni vill höra mina tankar då heller för då är det becksvarta kan jag säga.
Om allt går bra så kommer jag vråla ut min lycka här inne, nu kommer tårarna, rädsla som fasen och alla jobbiga minnen tillbaks, senast jag såg hon som ska göra mitt VUL idag och jag var på kliniken var i samband med mitt VUL och det var ibörjan av juni så det är ett bra tag sedan. bara jag inte börjar gråta där också, vad ska dom tänka då om en.