needtobreathe skrev 2011-03-03 10:02:37 följande:
I know :) Men börja över 8 veckor innan BF känns sådär va? 6 v till igångsättning.
Hahaha, de enda jag gör är o vila vila vila.. börjar bli riktigt less på de nu! Och de går inte över vad jag än gör, sitta/ligga/stå - inget fungerar. Varmt bad fungerar inte heller.
Jo jag vet jag hade samma sak, började i januari hade BF i mars och åkte ut och in på Huddinge låg tom inlahgd för läkarna var ju dösäkra varenda gång att inom 1 vecka är bebisen här, det handlar bara om timmar nu och det var så säkra och hade så mycket erfarenhet. Tjena det kom ingen bebis så lång näsa till dom, jag gick från den 16 januari till den 12 mars med stenhårda SD och stormvärkar 2-3 ggr i veckan, det var en pärs kan jag säga. och inte ett skvatt hjälpte heller.
En dag satt jag hemma och kände att det drog igång igen ignorerade hela dagen, vid middagen sitter jag och andas mellan värkarna killen säger men vad fan älskling nu åker vi in du har ju värkar, nej nej vi åker fan ingenstans, kl 23 på kvällen har jag 2 min mellan värkarna killen tjatar och säger ring förlossningen annars gör jag det dör jag vet inte hur man förlöser barn. Han ringer förlossningen vill prata med mig världens utskällning fpr jag att jag inte åkt in för länge sedan. Jag skulle åka in på stört på en gång för nu skulle jag föda bebis. Ha ha gasen i botten till huddinge för gång 54 och inlagd i 4 dagar ingen bebis kom förrän 3 veckor senare. Envis unge precis som sin mamma.