• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Småland: Fy vad jobbigt för dig men vad bra att du fick komma in på kontroll och fick direktiv om vad som händer! Nu hoppas vi att det går tillbaka och att du får återvända från ryggläge!

Evsi: GRATTIS till din graviditet! Nu ska det gå vägen ska du se! Vi håller tummarna!

• Smålands jänta i storstaden
    Evsi skrev 2010-10-15 21:51:25 följande:
    Har äntligen plussat igen efter ma i v19 i jan och mf i april... Nu hoppas vi på BEBiS i mitten av juni :)
    Äntligen är du tillbaka! GRATTIS! Nu ska du se att det blir ett helt underbar liten bebis!Baby
  • Odetta
    Evsi skrev 2010-10-15 21:51:25 följande:
    Har äntligen plussat igen efter ma i v19 i jan och mf i april... Nu hoppas vi på BEBiS i mitten av juni :)
    GRATTIS!!!!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

Videochatten är över...dem är så fina mina töser Gråter kunde se dem, men återigen inte höra dem...och dem kunde inte höra mig heller. Blir så arg på skiten....han är mycket datorkunnig (brutit sig in i mina email trots bytta lösen och sånnt) och det skulle inte förvåna mig alls om han inte fixar till inställningen på datorn så att ljudet inte funkar. Han brukar stå i bakgrunden och tjuvlyssna, men det behöver han ju inte nu, nu finns ju allt vi pratar om skrivet som chatthistorik.

Jaja...jag fick i alla fall se dem...alla tre faktiskt. Älskade barn...

(och happiness, du har rätt....jag brukar faktiskt dala kring födelsedagarna....och det brukar vända och kännas bättre igen. Ska försöka tänka på det)

Oj vad "mini-bus" buffar massor just nu...så skönt! Tack mini-bus, det behövde jag....en spark i rätt riktning Hjärta

• sofy

Usch Odd, jag sitter här me tårarna i ögonen! Jag kan inte föreställa mig alls hur de känns, eller vad du går/har gått igenom! Fyfan rentutsagt! Jag vet heller inte vad jag ska säga, så jag skickar massa kramar och får säga att mina tankar går till dig!!

Hjärta

• Längtan efter liten

Odd vännen.. du är underbar. och en alldeles underbar mamma.. Dina döttrar kunde ALDRIG få en bättre mamma än vad du är. Tänk vad mycket du har gått igenom för deras skull och hur mycket du fortfarande kämpar för deras skull... en "vanlig" mamma hade gett upp för länge sen.. Men du kämpar fortfarande fast elden snart slocknat. Men försök att hitta glöden igen och återtänd dig själv. DU är värd det och dina töser är värda det...
    De behöver dig mer än du anar.
    När de väl är så gamla att de har en egen talan kommer de komma till dig, det lovar jag dig...
    Men så länge det är som det är i nuläget och ditt X inte är resonerbar måste du försöka att vara stark för deras och din egen skull...

Jag sitter här varje dag och skickar över så mycket energi och styrka jag bara kan till dig. Om jag bara kunde hade jag velat lyfta din börda lite så att du skulle få andas lite lättare. Men nu är jag ingen superhjälte...
    men jag lovar dig att om jag blir det så är du den FÖRSTA människan som kommer få hjälp av mig..

Jag tycker så oerhört mycket om dig som människa Odd, så kämpa..
    Stor varm kram från lilla mig...Hjärta

Längtan efter liten är stor
  • Odetta

Sofy...Längtan....Tack! Hjärta

• kajsalisa

Många tankar och stora kramar till Odd och Smålandsjänta just nu.... Evsi, härligt att du plussat igen. Andra nya plusset i tråden bara på ett par dagar. Superskoj. Bf-listan finns i en länk i trådstarten om du inte redan har sett det.

• Längtan efter liten

EVSI: grattis grattis :D

Längtan efter liten är stor
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma